Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Volgens mij sta ik hier ook nog niet bij Smileyben Menno, rij nu sinds twee weken ook een blauwe fz1.Heb hiervoor alleen maar choppertjes gereden, maar vond het wel tijd worden voor wat sportievers, dan maar gelijk goed. CoolMenno
Zo ik zal me dan ook even voorstellen,Mijn naam is Eric Kerkhoffs (40 Jaar) uit Beek lb, ik heb een rode Fz1 fazer sinds 31-3-2006 met de volgende aanpassingen: kentekenplaathouder, 16 tandsvoortandwiel (voor een beter wheely effect....), valdoppen origineel yamaha waarvan ik de aluminium beugels zwart heb laten poedercoaten, een orgineel tankpad en niet tevergeten een origineel beugelslot wat perfect onder het zadel past.....Mijn kilometerstand is nu 7490 km maar ik heb net de tanktas ingepakt om morgen met mijn vriendin naar de Vogezen te rijden, we hebbenmet de motorclub wat huisjes gehuurd en gaan daar even lekker gummen......Dit weekend komen en dus nog een 1500 km bij.Ik ben Yamaha fan, mijn eerste motor 22 jaar geleden was een XS 1100, daarna 2 keer een Fzr 1000 en nu dus die super Fazer, echt een aanrader zeker als je veel metduo rijdt en toch hard wil sturen Grijns motorrijdenVoor iedereen veel veilige kilometers en geniet van het Fz1 gevoel.
Hallo,Ik ga morgen mijn nieuwe aanwinst ophalen; een zwarte FZ1 !!! Heb zo'n 2 weken moeten wachten en mijn geduld is nu op.Ik ben hier terechtgekomen via Motorforum en wil het een beetje gaan volgen. Errrugg informatief allemaal en ook vooral leuk. Binnenkort post ik wat foto's voor de liefhebbers.Gr. Legioen motorrijden
Hey allemaal,ik ben fz1thierry ben vorige week 43 jaar geworden en ik woon in Aartselaar bij Antwerpen. Morgen gaat mijne fz1 binnen om het aan/uit probleem op te lossen met de module van yamaha. Ben echt benieuwd wat dit gaat geven want ik was dat meer dan moe aan/uit effect na 16000km. Kheb zelf niet willen investeren in aanpassingen omdat ik vond dat yamaha dit probleem zelf moest oplossen. Ik zou er wel 75euro voor moeten neertellen en de daeler heeft de garantie gegeven dat het probleem 100% opgelost zou zijn.
Dag allemaal, kan morgen of overmorgen mijn fz1-s ophalen. Mijn eerste nieuwe, hij is wel van bj.2006, hoop dat ik hem morgen al op kan halen.Nu lees ik van Eric dat hij een origineel beugelslot heeft, dit zie ik niet op de Yamaha site is dit een art4? En zo ja alleenbij Yamaha dealer te verkrijgen Groeten Maurice. ( uit Emmeloord)
Dag allemaal, kan morgen of overmorgen mijn fz1-s ophalen.