Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ha Quicksilver,Ja, hier dus een van die andere vrouwen Welkom op het forum! Ik ga binnenkort ook naar een verenboer (Hyperpro), daar laat ik er ook ander spul opzetten. Verder heb ik ook een Akra erop zitten. Meestal rijd ik ook met de demper eruit, behalve in de Eifel, want als ze je daar pakken zonder demper mag je hem laten staan en hem later met een motortrailer komen ophalen...Toedeloe,Jeanet
Tip van Jip:Das war einmallTegenwoordig krijg je een boete van ik meen 20 euro en mag je verder. Staat ook ergens op www.limburgracingteam.nl een topic over.Ik zal het eens zoeken als ik tijd heb.
Ha die Joe,Nou....U ken ik wel war!Ik zal mezelf ook maar even voorstellen. Mijn naam is Nicolette (QuickSilver) en rijdt sinds begin 2006 op een FZ1 fazer. In 2006 heb ik geen één vrouw gezien op een FZ1, maar ik ben blij dat er inmiddels wat vrouwen bij zijn gekomen. Even over mijn brommert: kleur Silvertech, aangepaste vering (HK suspension), want in 2006 was deze zo hard geveerd dat ik er met hoofdpijn vanaf kwam!!!!! Ik houd van een beetje sportieve wat hardere vering, maar dit was echt te gek. Maar goed, dat hebben we opgelost. Daarnaast ook m'n uitlaat vervangen, want de trekkracht viel me indertijd toch wat tegen (alles is behoorlijk gesmoord vanwege alle emissie eisen). Hij reed goed, maar de trekkracht t.o.v. mijn oude Fazer 1000 was niet zoveel beter. Daarom een Akrapovich uitlaat erop + katalysator eruit + laten afstellen. Vervolgens een wereld van verschil. Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik normaal gesproken zonder demper rijdt, want met of zonder demper is ook een behoorlijk verschil. groetjes,QuickSilver
Goede middag allemaalNieuw hierNog niet in bezit van een FZ1, maar wel hard onderweg om trotse eigenaar te worden.Nu nog orienterend en hoop hier over de streep getrokken te worden.Zal dus voorlopig alleen "lezend" aanwezig zijn.En wie weet komt er nog eens een ontmoeting.grefzeteentje
Kleine updateMet grote gevolgenHij is besteld en zo als het er nu uitziet eind vd week in bezit.Een zwarte FZ1-nDit wordt weer knutselen en laat de zomer maar komen Citaat van: efzeteen op 5 maart 2009, 14:16:03Goede middag allemaalNieuw hierNog niet in bezit van een FZ1, maar wel hard onderweg om trotse eigenaar te worden.Nu nog orienterend en hoop hier over de streep getrokken te worden.Zal dus voorlopig alleen "lezend" aanwezig zijn.En wie weet komt er nog eens een ontmoeting.grefzeteentje
Hallo, Effe voorstellen, Raymend koot 34 jaar woonplaats Stadskanaal (Groningen).Reeds gereden: cbr 600 f, fireblade 900 rr bj 2003 , vfr vtec/abs 2004.En jawel, aanstaande donderdag mijn eerste yamaha fz1 fazer ophalen bj.2007 rood/zwart abs. met akra. Heb nog veel wensen zal tzt. een pic. sturen.Gr. rdrv.99
Hi Nicolette,wordt het niet eens tijd dat we Michel ook op een FZ1 krijgen?