Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Dan ook maar even voorstellenRoger, 33 jaar uit Montfort (Limburg).Na een Honda VF750F, een CBR900RR, een CBR600F, een VTR1000F, een Suzuki GSXR-600 nu dan eindelijk een Yamaha.Een 2007 FZ1N in de snelste kleur. Had al goede ervaringen opgedaan met de FZS 600 Fazer van mijn vriendin en de Thundercat van mijn broer, dus nu zelf aan de Yamaha. Twee proefritten hebben me 110% overtuigd. Nu nog wachten tot woensdag voordat ik de bike kan ophalen.Trouwens, bike gekocht bij Motoport Echt. Kostte me 5 minuten met Tjeu en alles was geregeld. Nog wat na onderhandelen met Kenny, om het uiterste uit de kan te slepen, en YES....
Ja hallo!! dan zal ik me ook maar ff voorstellen.Maurice,33 jaar uit Geleen(Limburg).Helaas heb ik nog geen geschiedenis met motoren,maar na diverse proefritten op verschillende merken en typen ben ik toch uit gekomen op een yamaha fz1 s.Wat me het meeste aansprak was toch de goede zithouding en 'makkelijk sturen' .Misschien zullen sommige zeggen dat dit niet de ideale beginners motor is ,maar ik heb er een goed gevoel bij als ik er mee rij en dat is belangrijk.
ik heb een beugelslot van abus de Xplus, past perfect onder het zadelgreetz zwieperbtw proficiat met je aanwinst
Hallo FF voorstellen en woon in Rozenburg ( Zuid-Holland)Ik ben Eric en rij nu vanaf april 2006 een nieuwe fazer in de kleur blauwNa de aankoop gelijk de zaag in de kentekenplaathouder gezet en er een zelfgemaakte houder met knipperlichten op gemaaktOok de orginele ruit heb ik vervangen door een zelfgemaakte ruit van perspex en deze gespoten Verder bevalt hij goed en heb er al 11 duizend km mee weg alleen ook ik heb te maken met het zgn aan/uit gedoe.Ik ben wel in de slag met Yamaha nederland omtrent dit fenomeen.Ik heb in april een DNA filter erin gezet omdat er opdat moment nog geen K&N filter op de markt was.Nu wil ik er nog een andere uitlaat op en eventueel andere spiegels en dan is hij denk ik volmaakt.
Citaat van: Maurice-Fz1 op 13 juni 2007, 23:44:27Ja hallo!! dan zal ik me ook maar ff voorstellen.Maurice,33 jaar uit Geleen(Limburg).Helaas heb ik nog geen geschiedenis met motoren,maar na diverse proefritten op verschillende merken en typen ben ik toch uit gekomen op een yamaha fz1 s.Wat me het meeste aansprak was toch de goede zithouding en 'makkelijk sturen' .Misschien zullen sommige zeggen dat dit niet de ideale beginners motor is ,maar ik heb er een goed gevoel bij als ik er mee rij en dat is belangrijk.Hey Maurice,een FZ rijder uit de buurt. Kom je wel eens bij Vos in Echt of wie is jouw dealer? Roger