Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hoi allemaal, Zal me effe voorstellen ik ben Rob Bloemen, ben 46 jr en kom uit de oudste stad van Nederland, ik rijd nu nog op een XJR 1300 SP uit 2004 maar heb deze gisteren ingeruild op een nwe FZ-1 ik hoop deze a.s. vrijdag in ontvangst te mogen nemen Gr Rob
Hoi Ferry, welkom hier op het forum. Ben wel benieuwd waarom je bent overgestapt en wat je nu merkt aan verschillen tussen je vorige motor en deze na 2 maanden.
Citaat van: rob op 25 oktober 2009, 15:38:37Hoi allemaal, Zal me effe voorstellen ik ben Rob Bloemen, ben 46 jr en kom uit de oudste stad van Nederland, ik rijd nu nog op een XJR 1300 SP uit 2004 maar heb deze gisteren ingeruild op een nwe FZ-1 ik hoop deze a.s. vrijdag in ontvangst te mogen nemen Gr Rob Effe googelen op 'oudste stad van Nederland'... blijken er 3 te zijn: Voorburg, Nijmegen en Maastricht. Veel plezier met het ophalen vrijdag. Ik zal duimen voor mooi weer!Welkom trouwens
Oké , dan zal ik me ook even aan jullie voorstellen.Mijn naam is Jacques en woon in Marknesse gemeente Noordoostpolder, Flevoland .Sinds een paar weken ben ik in bezit van een zwarte FZ1-N uit 2007, echt een wolf in schaapskleren!Komend voorjaar ga ik nog een aantal dingen aan de FZ1 veranderen, maar niet teveel.Mijn vorige motor was een Suzuki Intruder VS1400 van 1997, daar heb ik 9 jaar met plezier meegereden.Maar dit is een wereld van verschil ....Groeten vanaf de zuiderzeebodem Welkom, dan zal ik je binnenkort wel spotten woon vlak bij je.Groet uit Emmeloord