Yamaha Forum

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
  • Index
  • Help
  • Zoek
  • Inloggen
  • Registreren

Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8

• Yamaha Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen »
  • Voorstellen (oud topic)
  • Print
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 31

Topic: Voorstellen (oud topic)  (gelezen 646073 keer)

zwieper

• Gast
Re: Voorstellen
« Reactie #30 Gepost op: 8 juni 2007, 17:16:46 »
ik heb een beugelslot van abus de Xplus, past perfect onder het zadel

greetz
zwieper
btw proficiat met je aanwinst

Ottifumi

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 10 juni 2007, 15:12:22 »
Dan ook maar even voorstellen

Roger, 33 jaar uit Montfort (Limburg).

Na een Honda VF750F, een CBR900RR, een CBR600F, een VTR1000F, een Suzuki GSXR-600 nu dan eindelijk een Yamaha.

Een 2007 FZ1N in de snelste kleur. Had al goede ervaringen opgedaan met de FZS 600 Fazer van mijn vriendin en de Thundercat van mijn broer, dus nu zelf aan de Yamaha. Twee proefritten hebben me 110% overtuigd. Nu nog wachten tot woensdag voordat ik de bike kan ophalen.

Trouwens, bike gekocht bij Motoport Echt. Kostte me 5 minuten met Tjeu en alles was geregeld. Nog wat na onderhandelen met Kenny, om het uiterste uit de kan te slepen, en YES....

Fz1-Bert

• Algemene moderator
  • Senior
    • Yamaha Fz1
« Reactie #32 Gepost op: 10 juni 2007, 21:41:55 »
Citaat

Na een Honda VF750F, een CBR900RR, een CBR600F, een VTR1000F, een Suzuki GSXR-600 nu dan eindelijk een Yamaha.

Een 2007 FZ1N in de snelste kleur. Had al goede ervaringen opgedaan met de FZS 600 Fazer van mijn vriendin en de Thundercat van mijn broer, dus nu zelf aan de Yamaha. Twee proefritten hebben me 110% overtuigd. Nu nog wachten tot woensdag voordat ik de bike kan ophalen.

Trouwens, bike gekocht bij Motoport Echt. Kostte me 5 minuten met Tjeu en alles was geregeld. Nog wat na onderhandelen met Kenny, om het uiterste uit de kan te slepen, en YES....

Welkom hier en veel plezier met je Fz1  ;)

Ps. foto's zijn welkom van je nieuwe bike  info@fz1.nl
Pluk de dag rij lekker op een Fz1

Maurice-Fz1

• Gast
Voorstellen
« Reactie #33 Gepost op: 13 juni 2007, 23:44:27 »
Ja hallo!! dan zal ik me ook maar ff voorstellen.
Maurice,33 jaar uit Limburg.

Helaas heb ik nog geen geschiedenis met motoren,maar na diverse proefritten op verschillende merken en typen ben ik toch uit gekomen op een yamaha fz1 s.
Wat me het meeste aansprak was toch de goede zithouding en 'makkelijk sturen' .Misschien zullen sommige zeggen dat dit niet de ideale beginners motor is ,maar ik heb er een goed gevoel bij als ik er mee rij en dat is belangrijk.
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2008, 21:05:28 door Maurice-Fz1 »

Fz1-Bert

• Algemene moderator
  • Senior
    • Yamaha Fz1
« Reactie #34 Gepost op: 14 juni 2007, 06:39:06 »
Citaat
Maurice,33 jaar uit Geleen(Limburg).

Helaas heb ik nog geen geschiedenis met motoren,maar na diverse proefritten op verschillende merken en typen ben ik toch uit gekomen op een yamaha fz1 s.
Wat me het meeste aansprak was toch de goede zithouding en 'makkelijk sturen' .Misschien zullen sommige zeggen dat dit niet de ideale beginners motor is ,maar ik heb er een goed gevoel bij als ik er mee rij en dat is belangrijk.

Welkom hier op het Fz1 forum Ik denk zelf dat je een goede keuze hebt gemaakt het is een fijne motorfiets waarop je gelijk thuis voelt
veel plezier ermee. :]
Pluk de dag rij lekker op een Fz1

cees

• Junior
  • **
  • A Yamaha drives always faster!
« Reactie #35 Gepost op: 17 juni 2007, 12:57:38 »
Hallo ik ben Cees en 51 jaar oud.  Ik ben momenteel in het bezit van een FZ1 uit 2006 die me tot op heden zeer goed bevalt.
Voorheen heb ik de volgende motoren gereden, een FJR 1300 een Diversion 900 een Honda VFR 1100 daarvoor diverse Honda's en Suzuki"s. Mijn eerste motor was op 13 jarige leeftijd een DKW 250cc tweetakt, op 18 jarige leeftijd mocht ik officieel de weg op met een Suzuki T20. Ook rijd ik hobbymatig wekelijks mijn rondje off the road op mijn KTM 620. Allemaal veel motorrijplezier gewenst, en houdt het rubber aan de onderzijde. Vriendelijke groet Cees.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2007, 16:54:19 door cees »

krachtig blauw

• Gast
nieuw lid
« Reactie #36 Gepost op: 22 juni 2007, 20:25:21 »
Hallo allemaal,

mag ik mij eerst voorstellen:
Ik ben Martin Kool,50 jaar en kom uit Almere.

Ben sinds kort in bezit van FZ1 in de uitvoering power blue, hiervoor had ik de fantastisch
betrouwbare thundercat.
Maar dit is puur geweld,ik heb alleen moeite met het zadel.
Krijg na enige tijd toch een behoorlijke pijn in m,n achterste.

groetjes,
Martin

Ottifumi

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 26 juni 2007, 21:45:42 »
Citaat van: Maurice-Fz1 op 13 juni 2007, 23:44:27

Hey Maurice,

een FZ rijder uit de buurt. Kom je wel eens bij Vos in Echt of wie is jouw dealer?  ???

Roger

Ottifumi

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 26 juni 2007, 21:47:16 »
Citaat van: zwieper op  8 juni 2007, 17:16:46
ik heb een beugelslot van abus de Xplus, past perfect onder het zadel

greetz
zwieper
btw proficiat met je aanwinst

Is dat het enige slot wat precies past of zijn er ook nog andere???? En wat kost zo'n Abus nu????

??? ???

faz-eric

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 1 juli 2007, 10:18:24 »
Hallo FF voorstellen en woon in Rozenburg ( Zuid-Holland)
Ik ben Eric en rij nu vanaf april 2006 een nieuwe fazer in de kleur blauw
Na de aankoop gelijk de zaag in de kentekenplaathouder gezet en er een zelfgemaakte houder met knipperlichten op gemaakt
Ook de orginele ruit heb ik vervangen door een zelfgemaakte ruit van perspex en deze gespoten
Verder bevalt hij goed en heb er al 11 duizend km mee weg alleen ook ik heb te maken met het zgn aan/uit gedoe.
Ik ben wel in de slag met Yamaha nederland omtrent dit fenomeen.
Ik heb in april een DNA filter erin gezet omdat er opdat moment nog geen K&N filter op de markt was.
Nu wil ik er nog een andere uitlaat op en eventueel andere spiegels en dan is hij denk ik volmaakt.

FZ1-Bike

• Algemene moderator
  • Held
« Reactie #40 Gepost op: 1 juli 2007, 15:09:05 »
Citaat van: faz-eric op  1 juli 2007, 10:18:24
Hallo FF voorstellen en woon in Rozenburg ( Zuid-Holland)
Ik ben Eric en rij nu vanaf april 2006 een nieuwe fazer in de kleur blauw
Na de aankoop gelijk de zaag in de kentekenplaathouder gezet en er een zelfgemaakte houder met knipperlichten op gemaakt
Ook de orginele ruit heb ik vervangen door een zelfgemaakte ruit van perspex en deze gespoten
Verder bevalt hij goed en heb er al 11 duizend km mee weg alleen ook ik heb te maken met het zgn aan/uit gedoe.
Ik ben wel in de slag met Yamaha nederland omtrent dit fenomeen.
Ik heb in april een DNA filter erin gezet omdat er opdat moment nog geen K&N filter op de markt was.
Nu wil ik er nog een andere uitlaat op en eventueel andere spiegels en dan is hij denk ik volmaakt.

Hallo Eric , welkom hier op het FZ1 - forum.
Waar blijven de foto's ???

Gr.Wouter  :]

Maurice-Fz1

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 3 juli 2007, 01:20:28 »
Citaat van: Ottifumi op 26 juni 2007, 21:45:42
Citaat van: Maurice-Fz1 op 13 juni 2007, 23:44:27

Hey Maurice,

een FZ rijder uit de buurt. Kom je wel eens bij Vos in Echt of wie is jouw dealer?  ???

Roger

Jazeker,bij Vos in Echt kom ik af en toe.Voor jou is het een steenworp.
 :99  Maurice

faz-eric

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 4 juli 2007, 22:11:34 »
fotootjes van mijn speeltje

FZ1-Bike

• Algemene moderator
  • Held
« Reactie #43 Gepost op: 4 juli 2007, 22:36:23 »
Ik was al bang dat ik niet meer de enigste ben met een K&N luchtfiter.   ;D ;)

Gr.Wouter

Ottifumi

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 5 juli 2007, 22:43:35 »
Citaat van: Ottifumi op 10 juni 2007, 15:12:22

Foto:

• Print
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 31
  • Yamaha Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen »
  • Voorstellen (oud topic)

• SMF 2.0.19 | SMF © 2020, Simple Machines
  • XHTML
  • RSS
  • WAP2