Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
hallo allemaal,Kan me iemand vertellen hoe dat onderspoilertje op het blok vastzit.Daar bedoel ik mee of het met een frame vastzit of gewoon met schroefjes in de kap zelf?Als het mogelijk is,maak dan ff een paar foto's hoe het vast zit.bvd maurice-fz1
Dag iedereen, ik ben nieuw op dit forum echter heb ik meteen een vraag voor jullie klaar .Ik kwam onlangs op de baan een FZ1n tegen met een onderspoiler erop... Nu het "speciale" aan die onderspoiler was dat er aan weerszijden lichten waren ingewerkt die logischer wijze in dezelfde richting schenen als de koplamp. Het had iets weg van mistlichten zoals bij die bij een auto in de hoeken van de voorbumper kunnen ingewerkt zijn. Ik weet niet of jullie met mijn uitleg een beeld kunnen vormen van hoe de spoiler eruit zag ...Jullie horen me waarschijnlijk al komen, maar...: ik wil dat ook! Heeft hier iemand ervaring mee? En welke lichten zouden daarvoor kunnen gebruikt worden? En waar zijn die te verkrijgen?...Alvast bedankt voor de moeite! Tanguy