Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Mijn witte FZ1N wil ik nog voorzien van een seatcover. De witte seatcover wordt alleen helaas niet geleverd met een rode streep met zwarte bies zoals op de tank.Mijn vraag is of iemand van jullie weet of ik die streep-sticker ergens kan kopen of dat het beter is (dan wel genoodzaakt ben) om de seatcover (plus het laatste stukje van de achterkant van de motor) te laten spuiten door een professional. Op internet kan ik namelijk nergens iets vinden over eventueel stickers die te koop worden aangeboden.
ik heb ook mijn achterkantje laten spuitne hier wat voorbeelden van het spuitwerk [het is mat]
Citaat van: ruben op 26 maart 2008, 11:36:16ik heb ook mijn achterkantje laten spuitne hier wat voorbeelden van het spuitwerk [het is mat]Wat koste het een en ander? Het ziet er trouwens geweldig mooi uit, complimenten!!Ik denk dat ik wel een goede spuiter heb gevonden in Borculo (Achterhoek): www.motordesign.nl Een vriend van mij heeft daar kuipwerk van zijn Aprilia laten spuiten (was ook nog eens metallic, dus zo'n streepje moet niet zo moeilijk zijn).
Maandag is het dan eindelijk zover. Dan worden de stickers aan de achterkant en op de seatcover geplakt. Zodra ik foto's heb zal ik ze plaatsen.Kosten € 25,- voor de stickers en € 25,- voor het plakken.Die seatcover is niet geheel glad en die hoekjes zijn dan waarschijnlijk te moeilijk om zelf te gaan plakken. Als kind plakte ik ook wel stickers, maar dat was op de kledingkast. Niet echt te vergelijken met dit werkje, dus ik laat het maar doen. Ieder z'n vak. (Al is het laten plakken best duur...)