Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Weet iemand een mooie oplossing voor navigatie op de motor. Dus compact en stevig met niet teveel schroefjes boutjes moertjes klemmetjes...
Ben zelf in het bezit van een Garmin Zumo Europa,klasse op de motor en in de auto!
Ik heb al wat motorvakanties/ritten achter de rug met navigatie op de motor.Ben zelf in het bezit van een Garmin Zumo Europa,klasse op de motor en in de auto!Mijn ervaring met navigatie op de motor is plaats je scherm zo ver mogelijk naar voren en naar mijn idee NIET boven je tank of recht boven je kroonplaat........Reden...als je onder het rijden ff op je scherm moet kijken is je blik van het verkeer af.Bij 50 km/u ben je in 1 seconde 15 meter verder en 50 rijden we nooit(toch ).. kortom het kan je best wel afleiden onder het rijden!Beter om de ""satnav"" een beetje in je blikveld te hebben...Ik geef het toe tis minder mooi maar wel veiliger.Persoonlijk vindt ik de gesproken navigatie in je helm recht in je oren best wel hinderlijk.Het is anders dan met navigatie in de auto..tis wennen.
Citaat van: Fazer Vught op 30 maart 2008, 21:20:19Ben zelf in het bezit van een Garmin Zumo Europa,klasse op de motor en in de auto!Kun je eens een plaatje plaatsen van de Zumo op je fiets?Welke houder gebruik je daarvoor?Gr.Pieter