Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Citaat van: Getlost op 3 mei 2008, 20:20:28Ga nu overstappen op de Garmin 278CIs dat deze?Waarom deze en niet een Zumo?Gr.Pieter
Ga nu overstappen op de Garmin 278C
Voor de gevorderde gebruikers is dit wel het ultime toestel en hij is razendsnel zeker ten opzichte van de 2610 die ik nu al jaren heb. De Zumo is een prima machine zeker voor motorrijders, maar als je echt veel routes maakt en rijdt dan loop je uiteindelijk vast tegen een aantal beperkingen.
Als je alleen routes rijdt die iemand anders al in elkaar geknutseld heeft is de Zumo een prima machine met als voordeel dat je bleutooth en mp3 speler gelijk erbij krijgt.
Let op goedkoop alternatief. TomTom One met zuignap op luchtfilterhuis. Blijft nog zitten ook, alleen accu gaat niet zo lang mee, slechts 2,5 uur. Wel verstandig om een borgtouwtje o.i.d. aan te brengen mocht de zuignap toch plots los schieten.
Welke beperkingen zijn dat dan die de Zumo heeft en de 278 niet?Een route knutsel je in elkaar met MapSource (althans, dat doe ik). En dan maakt het toch niet uit of je 'm rijdt met een Zumo of een andere Garmin, lijkt me?Mits het apparaat bij afwijken van de route de route natuurlijk niet verandert.Gr.Pieter
De Zumo heeft deze optie bij mijn weten niet
en inderdaad voor jou fz1 moet je hier op het forum zijnen voor de navigatie even op gps.nl kijken vind je echt veel info.
Dan had je net zo goed dit topic gelijk op slot kunnen doen... KnipoogWaar het mij om gaat: iemand vraagt advies (de topic starter Ruben) en vervolgens komt iemand met een reactie: apparaat A kan zoveel meer dan apparaat B.Dan is het voor de topic starter (en meelezers) wel zo fijn om te weten waar dan precies op wordt gedoeld.Ik kan ook wel tegen iemand die op zoek is naar een motor roepen dat de Fazer beter is dan een Z1000 omdat die beperkingen heeft, maar ik denk dat de ander alleen met zo'n opmerking geen genoegen neemt.
Ik heb ook een tanktas van Bag Connection gekocht , met een houder voor de navigatie erbij.Alleen nog even een stroomdraad maken en dan even proberen of het allemaal werkt.Gr.Wouter