Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Beter achterlicht met bveeeeeel meeeeer LED's en beter zichtbaarheid ook overdag. Tevens is de verdeling over het hele oppervlak erg mooi.http://www.marcomoto.nl/assets/s2dmain.html?http://www.marcomoto.nl/yamaha/verlichtingyamaha/ledachterlichtknipperlichtyamaha.htmldeze is het denk ik....
ik denk het ook want ik heb model 2008 met ABS en da klote ding wilt niet werken en er is nog altijd geen oplossing voor dus voor mij is het niet weg gelegt
Ik heb exact dezelfde motor als jij hebt (ook 2007, zelfde kleur, kijk naar mijn foto's en je zou zeggen dat het broertjes zijn ) en ik heb geen problemen met het achterlicht van Scootertuning gehad. Nu weet ik niet of er meerderen zijn die het Scootertuningachterlicht (mooi scrabble-woord) in een 2007 model verwerkt hebben en wat hun ervaringen zijn.Gr Peter
Citaat van: peterdrums op 3 november 2009, 20:20:20Ik heb exact dezelfde motor als jij hebt (ook 2007, zelfde kleur, kijk naar mijn foto's en je zou zeggen dat het broertjes zijn ) en ik heb geen problemen met het achterlicht van Scootertuning gehad. Nu weet ik niet of er meerderen zijn die het Scootertuningachterlicht (mooi scrabble-woord) in een 2007 model verwerkt hebben en wat hun ervaringen zijn.Gr PeterIk heb ook die van scootertuning, erg goede kwaliteit en makkelijk te monteren.
Citaat van: Spritze op 3 november 2009, 20:28:39Citaat van: peterdrums op 3 november 2009, 20:20:20Ik heb exact dezelfde motor als jij hebt (ook 2007, zelfde kleur, kijk naar mijn foto's en je zou zeggen dat het broertjes zijn ) en ik heb geen problemen met het achterlicht van Scootertuning gehad. Nu weet ik niet of er meerderen zijn die het Scootertuningachterlicht (mooi scrabble-woord) in een 2007 model verwerkt hebben en wat hun ervaringen zijn.Gr PeterIk heb ook die van scootertuning, erg goede kwaliteit en makkelijk te monteren.Neem aan dat jullie er dan wel een relais tussen hebben om de ledknippers op normaal tempo te laten knipperen?