Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Teneerste:Mij boeit het echt niet wat mijn motor verbruikt,dan moet je maar wat anders kopen dan een fz1.Ik heb ook eens opgelet dit afgelopen weekend.Ik hou het toerental meestal op de 3000 toeren in de eerste 4 versnellingen.(bebouwde kom)Op een lange weg zit ik ook wel in de 5.(bebouwde kom of buiten-bebouwde kom)Maar bij een stoplicht of autosnelweg-oprit kan ik het soms nooit laten om hem even door te trekken tot hij bulderd met zijn originele uitlaat(John Deere uitlaat ) groeten maurice-fz1
Heyyy Getlost,Misschien is dat het verschil dat jij een ervaren rijder bent en ik en beginneling van vorig jaar.Ik doe het nu nog rustig aan en ik laat me niet opfokken tot boven mijn "grens".Mooie foto trouwens
Citaat van: Maurice-Fz1 op 12 mei 2008, 21:47:13Ik hou het toerental meestal op de 3000 toeren in de eerste 4 versnellingen.(bebouwde kom)Is wel errug weinig als je het mij vraagt.
Ik hou het toerental meestal op de 3000 toeren in de eerste 4 versnellingen.(bebouwde kom)
Citaat van: Getlost op 12 mei 2008, 21:56:43Citaat van: Maurice-Fz1 op 12 mei 2008, 21:47:13Ik hou het toerental meestal op de 3000 toeren in de eerste 4 versnellingen.(bebouwde kom)Is wel errug weinig als je het mij vraagt.Waarom? Als ik rustig aan het tuffen ben zit ik ook altijd tussen de 3.000 en de 4.000 (ondanks dat ik redelijk ervaren ben ). Daar is niets mis mee.En mocht ik meer nodig hebben, dan schakel ik net als Antoine gewoon 1 of 2 tandjes terug.Ik zie niet in waarom je continu het dubbele zou moeten draaien als je er toch niets mee doet?Gr.