Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Abus Granit Detecto 8000 schijfremslot + 12KS 120 loop kettingslot
ik wil mijn toekomstige speeltje natuurlijk goed beveiligen en daarvoor zit ik te denken aan de Abus Granit Detecto 8000 schijfremslot + 12KS 120 loop kettingslot.heeft iemand ervaring ermee, of een goed alternatief?en is er genoeg ruimte onder de zitting om hem op te bergen?
Hoi Danny,Wouter heeft gelijk! Ik ben er vandaag achter gekomen dat het slot + ketting niet op de remschijf past. De enige reden om er dus een ketting bij te kopen is dat de verzekering dat eist. Ik heb het slot wel onder mijn zadel gekregen terwijl het gereedschapssetje er nog inzit.Gr Peter
Hier zijn de foto's.
nou, de keuze is gemaakt. het wordt de Abus Granit Detecto 8000 schijfremslot zonder de ketting aangezien wouter en peter de informatie gaven dat het samen niet zou passen. en aangezien mijn verzekering geen eisen aan een slot steld is de keuze hierop gevallen.bedankt voor jullie hulp
om eerlijk te bekennen. heb hem steeds zoals op de foto onder het passagierszitje liggen, maar nog nergens gebruikt.dus wel bij, maar niet gebruikt, steeds stopte we maar ff voor wat te drinken of te eten met zicht op de motoren.en dan gebruik ik alleen het stuurslot.ook de verzekering heeft geen eisen vwb een slot.