Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Tja,dat lijkt me wel wat!!Ik woon 25 km van maastricht dus,laat maar wat horen wanneer?groeten maurice-fz1Wie nog meer!!!
Citaat van: Maurice-Fz1 op 8 mei 2008, 00:01:22Tja,dat lijkt me wel wat!!Ik woon 25 km van maastricht dus,laat maar wat horen wanneer?groeten maurice-fz1Wie nog meer!!! 25 Mei misschien een idee om dan gezamenlijk naar de FZ1 meeting te gaan. Lekker binnendoor karren.
Citaat van: Getlost op 8 mei 2008, 22:53:17Citaat van: Maurice-Fz1 op 8 mei 2008, 00:01:22Tja,dat lijkt me wel wat!!Ik woon 25 km van maastricht dus,laat maar wat horen wanneer?groeten maurice-fz1Wie nog meer!!! 25 Mei misschien een idee om dan gezamenlijk naar de FZ1 meeting te gaan. Lekker binnendoor karren.Mij goed!!Laat ff weten hoe laat je vertrekt en waar we bij elkaar komen.groeten maurice-fz1
Hee Limburgers,misschien kan ik 25 mei ook nog meerijden naar de meeting. Ik kom uit de omgeving van Echt, dus jullie rijden bij langs de deur ongeveer. Hoe laat rijden jullie aan?
Citaat van: Ottifumi op 15 mei 2008, 22:45:02Hee Limburgers,misschien kan ik 25 mei ook nog meerijden naar de meeting. Ik kom uit de omgeving van Echt, dus jullie rijden bij langs de deur ongeveer. Hoe laat rijden jullie aan?Leuk, 8.30 uur bij Swentibold.
Vandaag is het zover, 13,30 uur vertrek naar Dusseldorf dan de motor op de trein en morgenvroegin Bolzano uitstappen en gelijk gaan genietten voor ruim 1 week.Het Feest kan beginnen
vandaag samen met mijn broers naar winterberg voor 3 dagen