Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Wow heerlijk lijkt me dat. Hoeveel kostte dat met je motor op de trein naar de dolomieten?
laten we wat ritjes afspreken met de fz1 rijders, een paar per jaar deze begin van het seizoen afspreken, effe bij praten en mooie ritjes scoren voelen we daar wat voor mannengr, ruben
Citaat van: ruben op 19 juni 2008, 17:53:09laten we wat ritjes afspreken met de fz1 rijders, een paar per jaar deze begin van het seizoen afspreken, effe bij praten en mooie ritjes scoren voelen we daar wat voor mannengr, rubenHopelijk een beetje centraal in het land. Ik ben vol verwachting.
Ik vertrek ook zo weer (ja, alweer!) voor een lang weekend Sauerland. Het is daar inderdaad prachtig rijden. Nog niet zo erg ontdekt onder de motorrijders en er wordt minder stevig gecontroleerd door de Polizei als bijv. in de Eifel.En om het af te leren, mag ik het begin september nog eens overdoen Het weer ziet er voor vandaag gelukkig iets beter uit dan voorspelt, zaterdag droog en zondag zou het ietsjes minder kunnen worden. Doen jullie maar even een zonnedansje voor mij!!
Doen jullie maar even een zonnedansje voor mij!!
Citaat van: Plastic Power op 8 augustus 2008, 11:43:14 Doen jullie maar even een zonnedansje voor mij!!Veel plezier en ik zal je een lol doen door niet te dansen... ik dans zo slecht dat het alleen maar regen kan worden