Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik zou gewoon een stukje proefrijden kom je er snel genoeg achter of er een aan/uit effect is of niet.
ik kan natuurlijk heel de site af gaan snuffelen
Inderdaad erg lang gestaan als die van 2006 is en dan moet ie wel goedkoop zijn anders neem er dan 1 van 2008 zit nog ABS op ook.wat is goedkoop ik hoef alleen de afleveringskosten te betalen.
Citaat van: kappie op 12 mei 2008, 08:51:44Inderdaad erg lang gestaan als die van 2006 is en dan moet ie wel goedkoop zijn anders neem er dan 1 van 2008 zit nog ABS op ook.wat is goedkoop ik hoef alleen de afleveringskosten te betalen. Dat is goedkoop , altijd doen.
ik rijdt nu mt01 maar overweeg om me fiets in te ruilen tegen een fazer van 2006 .misschien iemand wat kan vertellen over het aan uit effect,verhaal wat in de ronte gaat of is er nog meer belangrijke info waar ik op moet letten?
pidithx voor je berichtje ,maar de kogel is al door de kerk ik had de verkoper al gevraagd over dat aan/uit effect,de fiets is gewoon up to date verteld de man.bdw motocentrum venlo is ook yamaha dealer.ik heb er wel vertrouwen in me r1 was ook stug.groetjes
pidithx voor je berichtje ,maar de kogel is al door de kerk