Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Knoop doorgehakt!Vandaag een kentekenplaathouder besteld bij http://www.bruudt.de/Ben erg benieuwd....
Dat is een fijne.Toevallig nog gisteren bij FZ1N Menneke gemonteerd.Ik zou alleen de originele bouten gebruiken ter bevestiging van de houder aan de onderkant.De meegeleverde boutjes zijn erg dun.Je zult dan wel even de gaten op de houder moeten uitboren, maar dat stelt niks voor want het is maar aluminium.
CitaatDat is een fijne.Toevallig nog gisteren bij FZ1N Menneke gemonteerd.Ik zou alleen de originele bouten gebruiken ter bevestiging van de houder aan de onderkant.De meegeleverde boutjes zijn erg dun.Je zult dan wel even de gaten op de houder moeten uitboren, maar dat stelt niks voor want het is maar aluminium.Thanks voor de tip!!Las eerder in het topic ook over een rubber dopje voor de bedrading??Hoe heb jij dit opgelost? (durftevragen )
Zo mannen,hier de plaatjes van mijn kenteken houder, welke ik samen met Spritze gemonteerd heb.Zoals reeds gezegd, gebruik de originele bouten i.p.v. de mini's die meegeleverd worden.Als afdichting voor het gaatje waar de kabels naar binnen gaan heb ik een rubberen matje gebruikt.Dit heb ik met kwalitatief hoogwaardige sanitair kit afgekit: geen agressieve lijm en perfect tegen water!Gr Ivo