Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ziet er inderdaad mooi uit . De prijs is zeker wel ex de knippertjes ?
Citaat van: Bettieboe op 12 juli 2008, 18:23:18Ja die van Bike Design is inderdaad, voor wat je krijgt aan materiaal, wel aan de duurdere kant... Die andere is dan wel beter. Of zou jij gewoon zeggen: Ga voor Rizoma ??Uuuhhhh... sjah... dat Rizoma spul is gewoon geil, het kost wel wat ( € 129,- ) maar dan heb je ook echt wat... het past perfect... en ziet er gelikt uit... bovendien zit er een LED kentekenplaatverlichting bij...Voor de FZ1S Fazer heb je de PT206B nodig...die is iets anders dan die van mij op de foto.... (de bevestiging dan...)
Ja die van Bike Design is inderdaad, voor wat je krijgt aan materiaal, wel aan de duurdere kant... Die andere is dan wel beter. Of zou jij gewoon zeggen: Ga voor Rizoma ??
ja, een reflector is volgens de wet verplicht, de boete die er voor staat is 60 euro. Maar denk niet dat je zo 1 2 3 aan de kant gezet wordt vanwege het ontbreken van een reflector. Tijdens grote verkeerscontroles misschien wel.Maar ja, ik had hem er eerst bij gemonteerd, maar het ziet er echt niet uit, dus weer snel er vanaf gehaald.
Even een kleine reactie voor onze Belgische vrienden :De Rizoma plaathanger is van Italiaanse makelij,Italiaanse, Duitse en Nederlandse platen zijn een pak groter dan de onze,dus als je je klein bescheiden minuscuul Belgenplaatje gaat vijzen op dat ding,zal er veel ijzerwerk vanonder komen, niet aan te raden dus...
die reflector is alleen maar nodig voor de type-goedkeuring bij het RDW... dus stel dat je zelf een motor bouwt en hem moet laten keuren voor toelating op de openbare weg, dan ben je verplicht er zo'n reflector op te hebben....
omdat ik niet zo'n knutselaar ben