Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
mooie bike ,nu alleen nog zwarte spiegels, robfz1
Hij bevalt mij uitstekend. Goeie kwaliteit en mooi afgewerkt. Verder kun je de knipperlichthouders makkelijk verwijderen. Montage vond ik makkelijk, en ik ben geen absoluut sleutelaar, maar dat zal voor iedereen verschillen. Het enige wat ik nog wel moet doen is het gat dichtmaken waar de kabels naar binnen gaan. Bij het rijden in een regenbui komt daar nu water in. Laat je daardoor niet weerhouden om deze te bestellen, want ik kan me voorstellen dat dat bij andere houders ook gebeurd. En misschien komt het wel door mijn gebrek aan monteurskwaliteiten gr Peter
Het enige wat ik nog wel moet doen is het gat dichtmaken waar de kabels naar binnen gaan. Bij het rijden in een regenbui komt daar nu water in. Laat je daardoor niet weerhouden om deze te bestellen, want ik kan me voorstellen dat dat bij andere houders ook gebeurd. En misschien komt het wel door mijn gebrek aan monteurskwaliteiten gr Peter
Citaat van: peterdrums op 1 april 2010, 18:06:32 Het enige wat ik nog wel moet doen is het gat dichtmaken waar de kabels naar binnen gaan. Bij het rijden in een regenbui komt daar nu water in. Laat je daardoor niet weerhouden om deze te bestellen, want ik kan me voorstellen dat dat bij andere houders ook gebeurd. En misschien komt het wel door mijn gebrek aan monteurskwaliteiten gr PeterHoe groot moet ik me dat gat voorstellen?Ik heb geen zin om kunstgrepen te moeten uitvoeren om de achterkant waterdicht te krijgen?Gr Ivo