Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Quanta costa(de site is niet echt koosjer lijkt me)
Kentekenplaathouder is binnen !!! Ziet er strak uit!Nu nog monteren ...
Citaat van: Bettieboe op 30 juni 2010, 18:58:57Kentekenplaathouder is binnen !!! Ziet er strak uit!Nu nog monteren ... Gaat vast goed komen.
Is een half uurtje werk en met veel telefoon ertussendoor ietsje langer he Spritze
Citaat van: FZ1 N Menke op 1 juli 2010, 10:29:06Is een half uurtje werk en met veel telefoon ertussendoor ietsje langer he Spritze Je zou bijna zeggen dat ik populair ben
Is een half uurtje werk en met veel telefoon ertussendoor ietsje langer he Spritze Je zou bijna zeggen dat ik populair ben
ziet er ook niet verkeerd uit, wil de pics wel eens zien Joe, hoe is het ondertussen met je gesteld?gr Ivo
Heb mijn motor gisteren opgehaald ,maar kan nog niet goed schakelen, dus ga er nog maar effe afblijven maar ik boek vooruitgang en ik heb hem nu toch al in mijn garage staan Heb deze plaathouder genomen omdat er ook een plaatverlichting opzit (had ik op mijn vorige niet) , en is toch nog een klein van formaat en mooi afgewerktHeb dus ook nog geen nieuwe foto's gemaakt maar dat gaat ook wel komen greetz....Joe