Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik heb er vd week 1 op gezet uit de yamaha asseswarissen.Pasvorm is erg goed (mag ook wel natuurlijk)Prijs van 99,- euries is ook te doen.Had al een eigenbouw oplossing maar dit is toch wat netter.Heb hem icm met een smoke ledachterlicht met geintergreerde knippers.Zal van het weekend wel een foto maken en plaatsen.
het ziet er toppie uit, het enige wat ik geen goede zaak vind, is dat het knipperlicht slecht is te onderscheiden t.o.v. remlicht!dat vind ik een absolute pre, maar dat is mijn mening
Citaat van: FZ1 N Menke op 4 juli 2010, 19:58:27het ziet er toppie uit, het enige wat ik geen goede zaak vind, is dat het knipperlicht slecht is te onderscheiden t.o.v. remlicht!dat vind ik een absolute pre, maar dat is mijn mening Vandaag stukkie wezen sturen en de vrouw heeft speciaal voor deze rede de hele weg naar het achterlicht mogen staren.Haar conclusie is dat het goed zichtbaar is, de knippers zijn goed te onderscheiden van het achter/rem licht.
Heb je niet perongeluk een houder voor een FZ1-N gekocht ipv een FZ1 Fazer?"Volgens mij zijn die namelijk anders qua bevestiging.
Tis gelukt !!Fotoos volgen nog....
Zou dat te maken kunnen hebben met de montage van de nieuwe knippertjes ofzo