Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Weet iemand waar ik aan een carbon belly pan komen voor de fz1 2007.Heb het hele internet afgezocht maar kan 'm nergens vinden.Ben wel carbon look tegen gekomen maar dat is het dan weer net niet.m.vr.gr.Franklin
Citaat van: fsumter op 21 mei 2008, 22:57:08Weet iemand waar ik aan een carbon belly pan komen voor de fz1 2007.Heb het hele internet afgezocht maar kan 'm nergens vinden.Ben wel carbon look tegen gekomen maar dat is het dan weer net niet.m.vr.gr.FranklinFranklin , welke onderdelen zou je dan in het carbon willen Wil je niet alles in het carbon hebben.Gr.Wouter
Citaat van: FZ1-Bike op 22 mei 2008, 07:54:37Citaat van: fsumter op 21 mei 2008, 22:57:08Weet iemand waar ik aan een carbon belly pan komen voor de fz1 2007.Heb het hele internet afgezocht maar kan 'm nergens vinden.Ben wel carbon look tegen gekomen maar dat is het dan weer net niet.m.vr.gr.FranklinFranklin , welke onderdelen zou je dan in het carbon willen Wil je niet alles in het carbon hebben.Gr.Wouter Hoi Wouter,Klopt helemaal ja, wil zoveel mogelijk in carbon hebben.Is alleen haast niet te betalen maar ja doe elke keer maar wat dan.Van puig is wel erg mooi alleen volgens mij is dit geen carbon maar carbon look, en het mooiste is wel om alles dan van hetzelfde merk te hebben.Nexray Carbon vind ik eigenlijk het mooist maar die hebben weer geen belly pan en zo blijf je bezig.Heb net even gebeld over nexray carbon en ze gaan het toch nog even uitzoeken voor me en foto's opvragen bij de fabrikant.Als ik ze heb zal ik ze wel even op de site zetten.m.vr.gr.Franklin.