Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hoi Rob,thanks voor je advies.Ik laat het bij de dealer doen dus het zal wel passen dan.Volgende week vrijdag wordt alles ingebouwd dus laat we even weten dan wat het verschil is geworden.Volgens de dealer is het verschil in km niet zo groot. Ongeveer 3 kilometer op de teller en het zou ook nog eens kunnen dat ie nog harder gaat op topsnelheid omdat ie makkelijker door de 200km/h komt. Dus ik ben benieuwd.
Citaat van: fsumter op 4 juni 2008, 15:13:39Hoi Rob,thanks voor je advies.Ik laat het bij de dealer doen dus het zal wel passen dan.Volgende week vrijdag wordt alles ingebouwd dus laat we even weten dan wat het verschil is geworden.Volgens de dealer is het verschil in km niet zo groot. Ongeveer 3 kilometer op de teller en het zou ook nog eens kunnen dat ie nog harder gaat op topsnelheid omdat ie makkelijker door de 200km/h komt. Dus ik ben benieuwd.Met een 16 tands voortandwiel haal ik 294 km...FZeendje haald zelfs 299km.Ik ben bang dat je kilometerteller meer dan 3 kilometer zal afwijken.Maar om dat te corrigeren kan je een speedohealer aan je lijstje toevoegen.Gr.Wouter