Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Waar heb je dat laten doen Huh?Of kunnen we die bestellenGr.Wouter motorrijden
Gaaf shirt !Ik wil er wel eentje hebben
Ik zie alleen maar een kruisje.... Huh?
Hoi allemaal was ook met nog bezig alleen het ligt nog bij de ontwerpernamelijk het logo moest nog wat aangepast worden ben er nog niet tevreden over en zo had ik ook nog wat aanpassingen willen doen op de siteis het definitie logo van fz1.nl klaar dan zit ik er over te denkenom een shirt te laten maken met fz1.nl logo ( een shirt met fz1 kan ik direkt wel laten maken geen probleem)ook een sleutel hanger vond ik wel leuk zonder dat er wat krastmaar ja wat hebben jullie er voor over Heb even een voorproefje van het logo erbij gedaan.Ja , wat hebben we er voor over ??Niet te weinig en niet te veel ...Kijk maar eerst even wat het gaat kosten om een zo'n t-shirt te laten maken , en dan wat het bv gaat kosten als je er 10 laat maken.En dannog de evt verzendkosten.Roep maar wat Bert.Gr.Wouter.Groeten Bert
Hallo FZFAZER , wil jij wel zo'n T-shirt met FZ1 erop ?Je hebt toch een FAZER , dan zou ik als ik jouw was voor dit logo gaan:Sorry , dat het logo zo klein is ..... het is gemaakt voor op je arm....( ik moest toch wat verzinnen)
Dat snap ik niet .......Een vrouw is net zo goed een man...Er staan alleen 5 extra letters bij Gr.Wouter