Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik heb nog die 2 witte stickers boven bij de tankdop zitten, maar vind dit eigenlijk niet mooi .Wie heeft ze weggehaald en hoe??Bedankt alvast !
Denk dat ik dit weekend maar ergens een föhn vandaan ga halen (buurvrouw ??). Ja, ben een vrouw (laat ik jullie maar ff voorzijn ), maar heb geen föhn in huis !Thanks!
Citaat van: Bettieboe op 17 juli 2008, 17:06:05Ik heb nog die 2 witte stickers boven bij de tankdop zitten, maar vind dit eigenlijk niet mooi .Wie heeft ze weggehaald en hoe??Bedankt alvast !Ik heb ze, net als ieder ander volgens mij, weggehaald.. met een föhn warmmaken en peuteren, de rest met wasbenzine wegpoetsen... ik vond het ontzetten k*twerk maar het ziet er wel veel mooier uit Peuter ze !gr Rob
is al eerder aandacht aan besteedhttp://www.forum.fz1.nl/index.php?topic=281.0gebruik eens de zoekfunctie van het forumaltijd handig
Nou nou Bert... tis hier al niet zo druk, dus een topicje meer of minder is toch niet zo'n probleem hoop ik ?
CitaatNou nou Bert... tis hier al niet zo druk, dus een topicje meer of minder is toch niet zo'n probleem hoop ik ?Nee hoor zo bedoel ik het ook niet dat je altijd de zoekfunctie moet gebruiken.Maar het is wel handig en de meesten gebruiken deze functie van het forum veel te weinig.
Ah gelukkig maar... het klonk zo streng
CitaatAh gelukkig maar... het klonk zo strengBen soms wat kort in de bocht