Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Makkelijk gezegd, doch in de gebruikershelp kan ik niet vinden hoe ik een plaatje moet posten. Ik ben echt een analfabeet op gebied van PC.
hoi rushals je op antwoord druk zie je in je scherm extra opties!!druk hierop en druk op bladeren.en de rest is vanzelf sprekend. is dit de goeie??
Citaat van: kappie op 19 juli 2008, 13:40:22hoi rushals je op antwoord druk zie je in je scherm extra opties!!druk hierop en druk op bladeren.en de rest is vanzelf sprekend. is dit de goeie?? Volgens mij had ik toch ook zoiets gezegd...
Nog een.Mijn aanpassingen zijn beperkt tot Rizoma kentekenplaathouder, type FoxRizoma spiegels, type DynamicsFlyscreen, origineel YamahaVoor het verbeteren van het koppel denk ik aan een K&N luchtfilter met een Power Commander. Lijkt jullie dit een goede oplossing? Ik vind de uitlaat nl prima en tandwielaanpassingen zie ik niet zitten.
Patrick van K&N Europe heeft even mijn FZ1 geleend om in Eindhoven de nieuwe K&N filter te testen.Nog geen 1 pk winst met de nieuwe K&N luchtfilter.Dus dat je nooit meer een nieuwe luchtfilter nodig hebt is het enigste voordeel.Gr.Wouter
Citaat van: FZ1-Bike op 20 juli 2008, 12:02:23Patrick van K&N Europe heeft even mijn FZ1 geleend om in Eindhoven de nieuwe K&N filter te testen.Nog geen 1 pk winst met de nieuwe K&N luchtfilter.Dus dat je nooit meer een nieuwe luchtfilter nodig hebt is het enigste voordeel.Gr.Wouter beter een voordeel dan een nadeel toch