Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
lijkt me op zich wel leuk, weet alleen dat in mijn verzekering staat dat ik niet verzekerd ben op een circuit. Weet niet hoe anderen zoiets oplossen.zou toch zonde zijn
Citaat van: Dannypsv3821 op 23 juli 2008, 10:21:13lijkt me op zich wel leuk, weet alleen dat in mijn verzekering staat dat ik niet verzekerd ben op een circuit. Weet niet hoe anderen zoiets oplossen.zou toch zonde zijnDanny je kan je wel laten verzekeren voor een circuitdag.Ben ik verzekerd op het circuit?Ja, in tegenstelling tot wat de meeste denken zijn verzekeraars soepel. Je kunt aangeven dat je een training gaat doen zonder wedstrijd element. Daarbij rij je onder begeleiding. Overigens blijven je ongevalsverzekering e.d. gewoon van toepassing. Je kunt je daarnaast op onze dagen in enkele gevallen apart verzekeren, vraag naar de voorwaarden.Meer info kan je hier vinden:http://www.tracktraining.nl/faq.htmlGr.Wouter
Hoi,Ben gisteren op Assen geweest en eergisteren op zandvoort.Zandvoort was ik al eerder geweest maar Assen nog nooit.Zandvoort was leuk maar Assen is in een woord GEWELDIGWat een mooi motorcicuit is dat, geen dode hoeken, perfect asvalt en mooie bochten.CRT training Assen is zeker aan te raden. Op het laatst mag je vrij op tijd rijden.m.vr.gr.Franklin.Zo, jij maakt er wel werk van vorig jaar met het ritje (meeting) zij je nog maar net je rijbewijste hebben, en toen kwam je al goed mee op de dijk Ik heb nog nooit op Zandvoort gereden en ook niet op het nieuwe Assen, dat word wel hoog tijd.Kijken hoe de Fazer het er vanaf brengt Vino