Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
mooi scherm, ondanks de vliegen.waar heb je die besteld? en ook natuurlijk de prijs?
Jeanet , heb je misschien ook een foto waar ook de cockpit opstaat.Dan kan ik zien of er genoeg ruimte is voor de Gear Indicator.( ik wil niet zonder meer )Gr.Wouter
Citaat van: FZ1-Bike op 8 mei 2008, 19:29:38Jeanet , heb je misschien ook een foto waar ook de cockpit opstaat.Dan kan ik zien of er genoeg ruimte is voor de Gear Indicator.( ik wil niet zonder meer )Gr.Wouter Ik zal morgen er een foto van maken. Maar als ik het zo inschat, moet die gear indicator er wel bij kunnen. Maar je had toch al 2 ruitjes, of was jij dat niet
Hier nog even een foto van de cockpit met het Ermax-ruitje. Denk je dat je gear indicator er bij kan?
Citaat van: Plastic Power op 9 mei 2008, 18:04:22Hier nog even een foto van de cockpit met het Ermax-ruitje. Denk je dat je gear indicator er bij kan?Ik denk dat er wel ruimte is voor de gear indicator.En Jeanet , je moet de groetjes van Rene hebben... Gr.Wouter
Het zat me toch niet lekker dat de beugel niet zwart waren , toch maar het Ermax kuipje even gedemonteerd.De beugels zwart gespoten en het Ermax kuipje opnieuw gemonteerd...... nu is het zo als ik het wilde ..... mooi zwart.Gr.Wouter en tot zondag 25 mei in Beekbergen.