Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik ga vandaag even het schermpje testen.Maar ik verwacht er niet erg veel van , het is maar een klein schermpje Gr.Wouter
Citaat van: FZ1-Bike op 23 mei 2008, 07:43:16Ik ga vandaag even het schermpje testen.Maar ik verwacht er niet erg veel van , het is maar een klein schermpje Gr.Wouter Even een ritje naar Duitsland gemaakt. ( even bij GSG een setje valdoppen opgehaald voor FZfazer ) Het kuipje van Ermax bevalt prima.Omdat het ruitje iets hoger is zit je (veel),meer uit de rijwind , je houdt het nu langer vol om met hoge snelheid door te rijden.Gr.Wouter
Danny , in Nederland heb je toch geen last van de rijwind ... Je mag nergens sneller dan 120 km/h.Voordat je het weet rijdt er een motor achter je met van die blauwe lampen. Gr.Wouter Ik ben zelf 1.86 en met het schermpje zit je toch iets meer uit de wind. ( het FAZER gevoel )
heb je dat schermpje er zelf opgezet, Wouter?en wat was de prijs bij Termaat, op internet is ie overal 130 € geloof ik.en is dat veel werk om het er eventueel zelf op te zetten?