Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Leuk taaltje. Ga vlug weer naar mijn zussie in Cadier Kunnen we er kallen.
Er is iets mis met mijn ogen of mijn beeldscherm.Of het is die fles Jägermeister van gisteren!
Citaat van: Rush FZ1N-Silver op 11 december 2008, 19:58:38Leuk taaltje. Ga vlug weer naar mijn zussie in Cadier Kunnen we er kallen.Citaat van: Robbedoes op 11 december 2008, 20:12:45Er is iets mis met mijn ogen of mijn beeldscherm.Of het is die fles Jägermeister van gisteren!Dat was even het Limbo FZ1 chapter aan het woord.Btw, svp de volgende meeting in het zuiden
Klinkt goed, knutsel ik wel een leuke route in elkaar
Citaat van: Rush FZ1N-Silver op 11 december 2008, 20:35:43Klinkt goed, knutsel ik wel een leuke route in elkaar Zullen we dan het drielandenpunt aandoen? Zijn we meteen internationaal bezig en van daaruit, zoals jij ongetwijfeld weet, prachtige wegen. Ik stel voor dat we dan gewoon even een 40 min doorrijden en de Eiffel even aandoen.Rondje Rurberg mag uiteraard niet ontbreken Om jullie alvast in de mood te brengen
Citaat van: Spritze op 11 december 2008, 21:06:51Citaat van: Rush FZ1N-Silver op 11 december 2008, 20:35:43Klinkt goed, knutsel ik wel een leuke route in elkaar Zullen we dan het drielandenpunt aandoen? Zijn we meteen internationaal bezig en van daaruit, zoals jij ongetwijfeld weet, prachtige wegen. Ik stel voor dat we dan gewoon even een 40 min doorrijden en de Eiffel even aandoen.Rondje Rurberg mag uiteraard niet ontbreken Om jullie alvast in de mood te brengen De boys van het LRT in actie
Citaat van: Rush FZ1N-Silver op 11 december 2008, 20:35:43Klinkt goed, knutsel ik wel een leuke route in elkaar Zullen we dan het drielandenpunt aandoen? Zijn we meteen internationaal bezig en van daaruit, zoals jij ongetwijfeld weet, prachtige wegen.