Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Deze foto is gevonden op de site van: van Meel Motoren.Bent u misschien ook actief op dit forum ??Wat is dan uw nikename??Heeft uw de FZ1 nog in uw bezit??Vindt u het niet goed dat uw foto hier staat , laat het dan even weten. (dan wordt de foto verwijderd )Gr.Wouter
Ben deze FZ1N piloot. Ik vond het ook een leuk initiatief van Van Meel, hun "Hall of fame".
Citaat van: Rush FZ1N op 17 juli 2008, 22:31:52Ben deze FZ1N piloot. Ik vond het ook een leuk initiatief van Van Meel, hun "Hall of fame". Ik zie 3 FZ1N piloten? Groet,Pieter
Hé Ruben, volgens mij zag ik je vanmorgen rijden op de A7 richting Amsterdam ter hoogte van Purmerend.Om een uur of 10:00 of zo.Die kleur van jouw FZ1 is uniek, dus het kan eigenlijk niet missen.Rob
Hoi Bettieboe,Heel goed gezien.Op het Motor-forum heb ik geschreven in welke weer condities ik de bike heb opgehaald. Bij deze ook hier: Op goede vrijdag was het alles behalve goed weer; het goot en hagelde zo erg dat ik met mijn ingeruilde Hornet op de snelweg niet harder dan 50 tot 60 km/h durfde. Het was spekglad en vroeg me af of ik de dealer wel heelhuids zou halen. Op het moment van de foto had ik net mijn sokken uitgewrongen omdat tijdens de tocht bleek dat mijn nieuwe laarzen niet waterdicht bleken te zijn en was het toevallig heel even droog.Naarmate de terugreis vorderde kreeg ik een steeds grotere smile, ondanks het nog steeds slechte weer. Inmiddels ruim 5.000 km op de teller en nog steeds met een grote Groet, Pery