Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik denk dat de middenbok op dezelfde plaats zit als bij de S versie, maar helemaal zeker ben ik niet...Waarschijnlijk zal het toch de Akrapovic uitlaat worden, want de vriendin ziet die liever Dit weekend is het kofferrek uit duitsland toegekomen. Dat ga ik eens monteren om te zien of de langere Akrapovic niet tot tegen het rek of koffers zou komen Ondertussen heb ik een tijdje rondgereden met mijn gps toestel (garmin 60cx) en dit zijn de resultaten (met 16-tandwiel vooraan):100.0 km afstand op gps komt overeen met 108.3 km op de teller (8 percent verschil)120.0 km/uur op gps komt overeen met 132.0 km/uur op de teller (10 percent verschil)Verbruik ligt ongeveer op 7.1 liter per 100 km, of 14.1 km per liter...
Dit weekend is het kofferrek uit duitsland toegekomen. Dat ga ik eens monteren om te zien of de langere Akrapovic niet tot tegen het rek of koffers zou komen
Citaat van: lander op 26 augustus 2008, 10:37:12Ik denk dat de middenbok op dezelfde plaats zit als bij de S versie, maar helemaal zeker ben ik niet...Waarschijnlijk zal het toch de Akrapovic uitlaat worden, want de vriendin ziet die liever Dit weekend is het kofferrek uit duitsland toegekomen. Dat ga ik eens monteren om te zien of de langere Akrapovic niet tot tegen het rek of koffers zou komen Ondertussen heb ik een tijdje rondgereden met mijn gps toestel (garmin 60cx) en dit zijn de resultaten (met 16-tandwiel vooraan):100.0 km afstand op gps komt overeen met 108.3 km op de teller (8 percent verschil)120.0 km/uur op gps komt overeen met 132.0 km/uur op de teller (10 percent verschil)Verbruik ligt ongeveer op 7.1 liter per 100 km, of 14.1 km per liter...Echt een vrouwenuitlaat zo'n Akra
Citaat van: Plastic Power op 26 augustus 2008, 13:47:27Citaat van: lander op 26 augustus 2008, 10:37:12Ik denk dat de middenbok op dezelfde plaats zit als bij de S versie, maar helemaal zeker ben ik niet...Waarschijnlijk zal het toch de Akrapovic uitlaat worden, want de vriendin ziet die liever Dit weekend is het kofferrek uit duitsland toegekomen. Dat ga ik eens monteren om te zien of de langere Akrapovic niet tot tegen het rek of koffers zou komen Ondertussen heb ik een tijdje rondgereden met mijn gps toestel (garmin 60cx) en dit zijn de resultaten (met 16-tandwiel vooraan):100.0 km afstand op gps komt overeen met 108.3 km op de teller (8 percent verschil)120.0 km/uur op gps komt overeen met 132.0 km/uur op de teller (10 percent verschil)Verbruik ligt ongeveer op 7.1 liter per 100 km, of 14.1 km per liter...Echt een vrouwenuitlaat zo'n Akra egnie !!
wil je svp foto plaatsen van rek met/zonder koffer? Alvast bedankt
Citaat van: Roadrad op 26 augustus 2008, 15:57:11Citaat van: Plastic Power op 26 augustus 2008, 13:47:27Citaat van: lander op 26 augustus 2008, 10:37:12Ik denk dat de middenbok op dezelfde plaats zit als bij de S versie, maar helemaal zeker ben ik niet...Waarschijnlijk zal het toch de Akrapovic uitlaat worden, want de vriendin ziet die liever Dit weekend is het kofferrek uit duitsland toegekomen. Dat ga ik eens monteren om te zien of de langere Akrapovic niet tot tegen het rek of koffers zou komen Ondertussen heb ik een tijdje rondgereden met mijn gps toestel (garmin 60cx) en dit zijn de resultaten (met 16-tandwiel vooraan):100.0 km afstand op gps komt overeen met 108.3 km op de teller (8 percent verschil)120.0 km/uur op gps komt overeen met 132.0 km/uur op de teller (10 percent verschil)Verbruik ligt ongeveer op 7.1 liter per 100 km, of 14.1 km per liter...Echt een vrouwenuitlaat zo'n Akra egnie !! vooral als hij lekker kort is, wat de lengte maakt toch niet uit , toch
Citaat van: bluefz1s op 26 augustus 2008, 13:49:25wil je svp foto plaatsen van rek met/zonder koffer? Alvast bedanktVoila, met enige vertraging, hier een setje foto's: (klik)Wel heb ik eerst een led achterlicht met ingebouwde pinkers geplaatst, zodat ik de originele pinkers niet moest verzetten...