Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ah Lander, hier nog eentje van het Banditforum Ben ook aan het uitkijken om een FZ1 in huis te halen maar ben er nog niet 100% uit. Die van u ziet er goed uit moet ik zeggen, vooral met die andere uitlaat
Nu je da air eruit hebt gehaalt is er er merkbaar resultaatwant ik rij ook met akra en bij terugkomen gas durft deze nog eens goed door te brullen.
Citaat van: Kienke op 11 maart 2009, 14:59:32Ah Lander, hier nog eentje van het Banditforum Ben ook aan het uitkijken om een FZ1 in huis te halen maar ben er nog niet 100% uit. Die van u ziet er goed uit moet ik zeggen, vooral met die andere uitlaat Kijk eens aan... Ik ben blij dat je de FZ1 overweegt in plaats van de Bandit. Het is toch een heel andere motor, minder koppel onderin, maar veel meer 'sport' potentieel. De Bandit is een allemansvriend, met de FZ1 kan je lekker scheuren zonder dat het frame begint te zwabberen of de vering doorslaat En die 20/25 kilo minder is ook mooi meegenomen natuurlijk!Het grootste nadeel vind ik de kleinere tank. Om de 200 km aan de pomp... ik doe toch een 25 tot 30 km met reserve hoor +/- 240 km
Het grootste nadeel vind ik de kleinere tank. Om de 200 km aan de pomp...
Heb net een weekendje aan de Moezel achter de rug Omdat de vriendin is meegegaan moesten de koffers erop. Niet echt mooi, maar wel makkelijk...