FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > De FZ1/Fazer van...

Fz1N van Triple-B

(1/4) > >>

Triple-B:
Hallo, sinds maart 2008 ben ik trotse eigennaar van een nieuwe Fz1 ABS.
Mijn vorige moto's waren een suzuki SV 650 (2001),suzuki GSX-R 600 (2003) dan een tijdje stil gevallen huisje,autotje,kindje... je kent de gang van zaken,
maar die kriebels bleven elk jaar terug komen en na een beetje overleg met mijn vriendin eind vorig jaar op zoek naar een moto (niets gevonden).

Begin dacht ik ga eens kijken hier in Brussel (Belgie) met het groot autosalon daar staat alles bij elkaar, kreeg ik de suzuki B-King (zwarte uitvoering) in het oog ik dacht dadelijk  :] :] :] dat gaat hem worden hier en daar wat vervangen en klaar is hij ---- dealer gezocht prijs besproken---->bestelbon en nu 6 weken wachten ik fier tot er 2 dagen voor levering gebeld wordt  :-\.
Mijnheer hier suzuki verdeler x we zitten met een klein probleem de moto die u besteld heeft is niet meer leverbaar (had eentje bestel zonder ABS) ze komen alleen nog binnen met ABS en u zal moeten bijbetalen (750€)  :o :o, ik met vriendin erover gehad resultaat te duur dan kostprijs 12500 zonder ABS +verbouwing was ongeveer 750€+ de opleg omdat model  niet meer leverbaar is 750€ totaal = 14000€  >:(  Contract verbroken

Ik heel teleur gesteld en in een grote dip,na een paar dagen zei vriendin ik heb nog een mooie moto gezien --->CB 1000R inderdaad met enkele achterbrug wel netjes is gaan kijken 9700€ hmm netjes enkel dit jaar niet meer leverbaar tenvroegste eind november 2008  :( dat wordt niets tot ik buiten kwamen en daar jaja en FZ1  zie voorbij komen ik zei dadelijk dat is een ferm machien wa is dat voor iets zij ik tegen vriendin plots antwoordt er iemand die buiten net aan kwam met de  moto dat is een yamaha wij richting een yamaha verdeler staat er eentje binnen model 2008 met ABS kostprijs 10500€ na 2 dagen erover geslapen te hebben knoop door gehakt en nu staat hij hier in de garage.

en heb totaal geen spijt van in tegen deel zou geen ander meer willen hebben

tot hier het verhaal hoe ik bij de Fz1 terecht ben gekomen


Aangepast aan de Fz1

seat cover (yamaha)
fly screen (yamaha)
rizoma led-pinkers vooraan en achteraan
top-block valdoppen met Fz1 opschrift
rizoma spiegels
akrapovic einddemper
top-block nummerplaat houder met verlichting

Verlang lijst voor wat nog moet komen

Led achterlicht met pinkers smoke (als het opgelost geraakt bij dealer)
radiator rooster
Bi-xenon licht
andere koppeling en remhendels
ander stuur
en als de euros het toelaten andere wielen  :-[
...

Fotos volgen nog ...


Mvg Triple-B  :99


kappie:
mooi verhaal triple  :)

maar veel mooie en veilige km gewenst op je fz1,     een skonne machine  8)

wij wachten op je foto s.

 :99 :99

Triple-B:
een kijkje bij me thuis

http://www.goodwood.co.uk/(X(1)S(ct0lxtn13mqgzj55wsqvmmie))/Site/Content/FestivalOfSpeed/Dougie_Lampkin_Video.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

kappie:
wel triple -b
als je dat kan,dan kan je ook foto s plaatsen van je fazer bike  ;) lijkt me.

we wachten nog steeds.

 :99 :99

Triple-B:

--- Citaat van: kappie op 10 september 2008, 19:39:50 ---wel triple -b
als je dat kan,dan kan je ook foto s plaatsen van je fazer bike  ;) lijkt me.

we wachten nog steeds.

 :99 :99

--- Einde van citaat ---

ik weet het maar hij nog vuil heb de kans niet gehad om hem te poetsen (reden ik ben nog in herstel van operatie) :-\

spoedig komen ze beloof  :99

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie