Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Citaat van: ruben op 28 augustus 2008, 18:09:15Citaat van: Triple-B op 28 augustus 2008, 18:03:08hmm ik zie dat zitten maar maar liever 11oktober voor mij en waar zou die meeting doorgaan en wat houd dat allemaal in en komen er nog belgen dat jullie weten Mvg Kristof tja wat houd het in,nou gewoon zoveel mogelijk fz1 rijders bij elkaar zien te krijgen en elkaars motor bekijken, de veranderingen die we allemaal of bijna allemaal doorvoeren bekijken , en tja weet niet of er belgen bij zijn dat ligt aan de belgen zelf natuurlijk, hoeveel er komen, de locatie zal vermoedelijk {zie topic voorjaarsmeting] dezelfde zijn als die in het voorjaar een beetje in het midden van het landKrijg die link niet gevonden sorry ruben
Citaat van: Triple-B op 28 augustus 2008, 18:03:08hmm ik zie dat zitten maar maar liever 11oktober voor mij en waar zou die meeting doorgaan en wat houd dat allemaal in en komen er nog belgen dat jullie weten Mvg Kristof tja wat houd het in,nou gewoon zoveel mogelijk fz1 rijders bij elkaar zien te krijgen en elkaars motor bekijken, de veranderingen die we allemaal of bijna allemaal doorvoeren bekijken , en tja weet niet of er belgen bij zijn dat ligt aan de belgen zelf natuurlijk, hoeveel er komen, de locatie zal vermoedelijk {zie topic voorjaarsmeting] dezelfde zijn als die in het voorjaar een beetje in het midden van het land
hmm ik zie dat zitten maar maar liever 11oktober voor mij en waar zou die meeting doorgaan en wat houd dat allemaal in en komen er nog belgen dat jullie weten Mvg Kristof
hoop dat iedereen hier mee kan leven , en ik zo vrij mag zijn, op zondag 12 oktober de najaarsmeting, locatie wordt nog bekend gemaakt, en in overleg met iedereen, met een ritje na de meting, voor diegene die een locatie wil aanwijzen waar we een mooi stukkie kunnen rijden, kom maar op
Ardennen was toch wel een goed idee.....maar lees op motor-forum een andere locatie.