Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ardennen was toch wel een goed idee.....maar lees op motor-forum een andere locatie.
centraal nederland dan moet ik eerst al 150 km rijden en nod een ritje erbij van 150 a 200 km dat is dan ongeveer 3 tanken voor mij en dood op thuis komen hhhmm ik denk dat ik ga passen GreetZ kristof
Op 12 oktober zou ik ook wel kunnen. Maar ik wil eigenlijk alleen maar komen als er dan ook gereden wordt, want alleen brommers kieken dat deed ik vroeger al Trouwens, dan is mijn motor nog niet eens warm! Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik woon er nog geen 25 km bij vandaan Edit: ik het op MF inmiddels begrepen dat we ook gaan rijden
Citaat van: Plastic Power op 2 september 2008, 16:37:33Op 12 oktober zou ik ook wel kunnen. Maar ik wil eigenlijk alleen maar komen als er dan ook gereden wordt, want alleen brommers kieken dat deed ik vroeger al Trouwens, dan is mijn motor nog niet eens warm! Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik woon er nog geen 25 km bij vandaan Edit: ik het op MF inmiddels begrepen dat we ook gaan rijden oke perfect, als jij dan ook meteen dit ritje wil voorrijden neem aan dat je in jullie woonomgeving wel een mooi ritje in elkaar kan knutselen, is dat dan ook meteen geregeld,stel ik hierbij maar even brutaal voor
Citaat van: ruben op 2 september 2008, 17:05:51Citaat van: Plastic Power op 2 september 2008, 16:37:33Op 12 oktober zou ik ook wel kunnen. Maar ik wil eigenlijk alleen maar komen als er dan ook gereden wordt, want alleen brommers kieken dat deed ik vroeger al Trouwens, dan is mijn motor nog niet eens warm! Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik woon er nog geen 25 km bij vandaan Edit: ik het op MF inmiddels begrepen dat we ook gaan rijden oke perfect, als jij dan ook meteen dit ritje wil voorrijden neem aan dat je in jullie woonomgeving wel een mooi ritje in elkaar kan knutselen, is dat dan ook meteen geregeld,stel ik hierbij maar even brutaal voor Ik ben alleen niet een voorstander voor voorrijder. Ik ben normalite een zogenaamde bekende volger
Citaat van: Plastic Power op 2 september 2008, 19:00:37Citaat van: ruben op 2 september 2008, 17:05:51Citaat van: Plastic Power op 2 september 2008, 16:37:33Op 12 oktober zou ik ook wel kunnen. Maar ik wil eigenlijk alleen maar komen als er dan ook gereden wordt, want alleen brommers kieken dat deed ik vroeger al Trouwens, dan is mijn motor nog niet eens warm! Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik woon er nog geen 25 km bij vandaan Edit: ik het op MF inmiddels begrepen dat we ook gaan rijden oke perfect, als jij dan ook meteen dit ritje wil voorrijden neem aan dat je in jullie woonomgeving wel een mooi ritje in elkaar kan knutselen, is dat dan ook meteen geregeld,stel ik hierbij maar even brutaal voor Ik ben alleen niet een voorstander voor voorrijder. Ik ben normalite een zogenaamde bekende volger eens moet de eerste keer zijn
Citaat van: ruben op 2 september 2008, 19:15:03Citaat van: Plastic Power op 2 september 2008, 19:00:37Citaat van: ruben op 2 september 2008, 17:05:51Citaat van: Plastic Power op 2 september 2008, 16:37:33Op 12 oktober zou ik ook wel kunnen. Maar ik wil eigenlijk alleen maar komen als er dan ook gereden wordt, want alleen brommers kieken dat deed ik vroeger al Trouwens, dan is mijn motor nog niet eens warm! Ik wil jullie niet jaloers maken, maar ik woon er nog geen 25 km bij vandaan Edit: ik het op MF inmiddels begrepen dat we ook gaan rijden oke perfect, als jij dan ook meteen dit ritje wil voorrijden neem aan dat je in jullie woonomgeving wel een mooi ritje in elkaar kan knutselen, is dat dan ook meteen geregeld,stel ik hierbij maar even brutaal voor Ik ben alleen niet een voorstander voor voorrijder. Ik ben normalite een zogenaamde bekende volger eens moet de eerste keer zijn Ik heb wel een geweldig mooie route van 173 km lang geschikt voor de Garmin. Een nogal bochtige route (uiteraard) waar je ongeveer 3 uur over rijdt.En bij deze heb ik een ander voorstel: iemand anders rijdt die route via GPS (via onze site overigens te downloaden) en ik ga filmen terwijl we rijden met een bulletcam. Daarna maak ik er uiteraard een mooi filmpje van. Om een beetje wisselende beelden te krijgen rijd ik dan wel uiteraard tussen de mensen door zodat iedereen erop komt. Ideetje? (Wel als het mooi weer is uiteraard, want met slecht weer is het niet leuk rijden en is het filmen ook niet wat.)Om een idee te krijgen wat voor soort filmpjes wij maken, kijk dan even hier: http://www.youtube.com/user/PPYTGmail (meerdere filmpjes te zien op deze site van ons) of op onze eigen website.
Citaat van: Triple-B op 2 september 2008, 12:57:48centraal nederland dan moet ik eerst al 150 km rijden en nod een ritje erbij van 150 a 200 km dat is dan ongeveer 3 tanken voor mij en dood op thuis komen hhhmm ik denk dat ik ga passen GreetZ kristofsorry , maar met die gedachten kan je nooit iets organiseren
En bij deze heb ik een ander voorstel: iemand anders rijdt die route via GPS (via onze site overigens te downloaden) en ik ga filmen terwijl we rijden met een bulletcam.