Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Normaal gesproken ben ik er ook bij Alleen heb nog geen oppas en zoals je ziet meenemen is geen optie
de verwachtingen zien er goed uit volgens de berichten geen regen a,s zondag
01) Getlost mits het weer een beetje meezit (Garmin)02) Ruben gaat mee zelfs als het licht regent03) Scrap komt ook uit Belgie,tenzij tsunami04) fz1n_patrick als het weer het toelaat kom ik ook05) Roadrad gaat mee tenzij het echt takkeweer wordt....06) FZ1-Bike Weer of geen weer , ik ben er ook bij.07) Plastic Power Ik ben er ook bij (mits het mooi weer is), maar ik dacht dat dat wel duidelijk was??08) Dannypsv3821 Ik ben erbij, mits het weer natuurlijk slecht is, koud is niet erg, als het maar droog is09) Kappie ts de bedoeling dat ik volgende week ook kom naar de meeting,mits het weer een beetje meewerkt!!10) Triple-B Ik kom ook uit België mits ik te samen met scrap mag mee rijden en het weer een beetje mee zit en vrouwtje niet meer ziek is en ik 1/2 dag verlof krijg .11) Roonfz1 In dat geval....zet mij ook maar op de lijst
Citaat van: Getlost op 6 oktober 2008, 20:01:2801) Getlost mits het weer een beetje meezit (Garmin)02) Ruben gaat mee zelfs als het licht regent03) Scrap komt ook uit Belgie,tenzij tsunami04) fz1n_patrick als het weer het toelaat kom ik ook05) Roadrad gaat mee tenzij het echt takkeweer wordt....06) FZ1-Bike Weer of geen weer , ik ben er ook bij.07) Plastic Power Ik ben er ook bij (mits het mooi weer is), maar ik dacht dat dat wel duidelijk was??08) Dannypsv3821 Ik ben erbij, mits het weer natuurlijk slecht is, koud is niet erg, als het maar droog is09) Kappie ts de bedoeling dat ik volgende week ook kom naar de meeting,mits het weer een beetje meewerkt!!10) Triple-B Ik kom ook uit België mits ik te samen met scrap mag mee rijden en het weer een beetje mee zit en vrouwtje niet meer ziek is en ik 1/2 dag verlof krijg .11) Roonfz1 In dat geval....zet mij ook maar op de lijstBegrijp ik dat Getlost ook gaat voorrijden met de Garmin of hebben we nog geen voorrijder?
Wie heeft de juiste route , kan je die dan even mailen .Alvast bedankt Wouter