Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Is er ook ergens een pauzeplaats ingelast waar we mekaar dan weer treffen en een bakkie leut of een warme hap kunnen wegwerken
Geen probleem hoor ik rijd wel een groepje voor. Gezien het aantal deelnemers lijkt mij 2 groepen genoeg, een grote groep van 11 rijders is gewoon teveel althans dat is mijn ervaring.
Citaat van: Getlost op 7 oktober 2008, 19:57:49Geen probleem hoor ik rijd wel een groepje voor. Gezien het aantal deelnemers lijkt mij 2 groepen genoeg, een grote groep van 11 rijders is gewoon teveel althans dat is mijn ervaring. heb nog steeds geen tweede voor rijder zich aan zien melden, of plastic power moet een groep voor gaan rijden
Punt 1: voorrijdenNee, ik rijd de route niet voor. Ik ga filmen, dus ik rijd er zo her en der tussendoor. Daarerbij ben ik ook niet een voorrijder. (Ik ken wel iemand die de route uit het hoofd kent en lekker pittig doorrijdt, maar ja die rijdt op een Speed Triple...) Dus zal iemand anders een tweede groep moeten gaan voorrijden. Wel jammer dat ik natuurlijk maar in 1 groep kan filmen... Gewoon in de pauze van groep wisselen dus geen probleem lijkt mij Punt 2: stopplekkenDe eerste pauzeplek om goed te stoppen is in de plaats Zelhem. Dat kan midden in het dorp (o.a. bij Het Witte Paard).De tweede goede pauzeplek is een pannenkoekenboerderij in Gelselaar (Erve Brooks).Ik zal ze gelijk als waypoint in de route opnemen Punt 3: routeDe route is op onze site te downloaden voor Garmin gebruik (en wellicht voor Tom Tom, maar dan moet je wel een programma hebben om hem om te zetten).Hij staat hier: www.plasticpower.nl / motorroutes / Nederland / AchterhoekKies vervolgens voor de rit 'Achterhoek met Zoefzuki'.Heb slechte ervaringen in het omzetten van Garmin bestanden naar TomTom bestanden gaat bijna nooit goed d.w.z. de routes wijken bijna altijd van elkaar af
De spelregels lijken mij gewoon dat je baksteensgewijs rijdt, je als je écht graag je voorganger wilt inhalen, dit alleen op plekken doet waar de mogelijkheid ruim is. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen rijden (dus ook boetes) en ja, dus ook geheel op eigen risico.Maar even voor de goede orde: meldt zich nog een tweede voorrijder aan voor zondag???volgens mij nog steeds niet
En is er een benzine station ergens in de buurt alvorense we de rit gaan maken want bakkie gaat al goed leeg zijn tegen we daar zijn