Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik zal er zeer waarschijnlijk ook bij zijn. Het meerijden met de route is nog niet zeker. Ligt eraan hoe laat ik weer thuis moet zijn.Danny, Ik kom uit Veldhoven. Kunnen we ergens afspreken? Ekkersrijt of elders?Jeanette, Kan ik de route voor Map Source ergens vinden? Ik heb een GPS60CSx.
De spelregels lijken mij gewoon dat je baksteensgewijs rijdt, je als je écht graag je voorganger wilt inhalen, dit alleen op plekken doet waar de mogelijkheid ruim is. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen rijden (dus ook boetes) en ja, dus ook geheel op eigen risico.Maar even voor de goede orde: meldt zich nog een tweede voorrijder aan voor zondag???
01) Getlost mits het weer een beetje meezit (Garmin)02) Ruben gaat mee zelfs als het licht regent03) Scrap komt ook uit Belgie,tenzij tsunami04) fz1n_patrick als het weer het toelaat kom ik ook[06) FZ1-Bike Weer of geen weer , ik ben er ook bij.07) Plastic Power Ik ben er ook bij (mits het mooi weer is), maar ik dacht dat dat wel duidelijk was??08) Dannypsv3821 Ik ben erbij, mits het weer natuurlijk slecht is, koud is niet erg, als het maar droog is09) Kappie ts de bedoeling dat ik volgende week ook kom naar de meeting,mits het weer een beetje meewerkt!!10) Triple-B Ik kom ook uit België mits ik te samen met scrap mag mee rijden en het weer een beetje mee zit en vrouwtje niet meer ziek is en ik 1/2 dag verlof krijg .11) Roonfz1 In dat geval....zet mij ook maar op de lijst12) Robbedoes Ik ben ook van de partij.13) Robbedoes 2 Mijn vrouw komt ook mee, zij rijdt een FZ6 Fazer.14) Rush FZ1N Ik zal er zeer waarschijnlijk ook bij zijn. Het meerijden met de route is nog niet zeker. Ligt eraan hoe laat ik weer thuis moet zijn.15) pivo Ik kom zondag ook ff kijken,meerijden denk ik ook maar .......................................
Citaat van: Plastic Power op 8 oktober 2008, 20:23:26De spelregels lijken mij gewoon dat je baksteensgewijs rijdt, je als je écht graag je voorganger wilt inhalen, dit alleen op plekken doet waar de mogelijkheid ruim is. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen rijden (dus ook boetes) en ja, dus ook geheel op eigen risico.Maar even voor de goede orde: meldt zich nog een tweede voorrijder aan voor zondag???Ik heb een Garmin en wil best voorrijden zondag.Maar ik weet niet of ik de hele route wil uitrijden. Ik wil namelijk redelijk op tijd thuis zijn.Een uurtje of 15:30 wil ik toch wel weer huiswaarts, dus mensen die daar geen bezwaar tegen hebben kunnen achter mij aan rijden.En. Plastic Power, over die boetes gesproken, zijn de veldwachters van de KLPD erg actief bij jullie in de achterhoek?Bij ons hier in Noord-Holland staan ze achter iedere klikobak of struik op onze portemenee te azen.
Ik ga voor de hele route als 't effe kan.
Citaat van: Rush FZ1N op 7 oktober 2008, 22:42:11Ik zal er zeer waarschijnlijk ook bij zijn. Het meerijden met de route is nog niet zeker. Ligt eraan hoe laat ik weer thuis moet zijn.Danny, Ik kom uit Veldhoven. Kunnen we ergens afspreken? Ekkersrijt of elders?Jeanette, Kan ik de route voor Map Source ergens vinden? Ik heb een GPS60CSx. Voor zover het er nu voorstaat kom ik nog steeds.Aangezien ik vanuit Helmond langs het kanaal rij naar de A50 kunnen we wel afspreken bij de BP de Gagel.Dat is op het punt waar de "nieuwe A50 en de oude A50 bij elkaar komen.Misschien dat er meerdere mensen vanuit het zuiden komen en daar willen afspreken??
Ben net gebeld door de enige echte Zoefzuki: Vanmiddag heeft ze een rondje Achterhoek gereden, maar een klein deel van onze route is afgezet i.v.m. werkzaamheden. Het betreft het kruispunt van Halle Nijman rechtdoor over de N330 en de dorpsstraat in Zieuwent. Hier moeten we anders rijden. Mijn voorstel: Van Doetinchem doorrijden over de Varsseveldseweg naar de plaats Westendorp. Hier de Halseweg op (gaat over in de Molenweg). In Halle rechts de Fortstraat op , dan rechts de Zanddijk op en direct weer links de Landeweerweg (overgaande in Halseweg/dijk: rechtdoor rijden ). Aan het einde rechts richting en door Mariënvelde. Aan het einde van de Oude Ruurloseweg, rechtsaf de Harreveldseweg op, 1e links: Kevelderstraat, Dorpstraat oversteken, de Rolderweg op. Einde links: Rouwhorsterdijk, einde rechts: Zieuwentseweg. En we zitten weer op de route.Dit lijkt misschien wat ingewikkeld, maar diegenen die de route hebben zou ik willen vragen deze aan te passen op deze omschreven manier (of onthouden natuurlijk, maar dat is wat moeilijker).
Citaat van: Dannypsv3821 op 9 oktober 2008, 16:56:54Citaat van: Rush FZ1N op 7 oktober 2008, 22:42:11Ik zal er zeer waarschijnlijk ook bij zijn. Het meerijden met de route is nog niet zeker. Ligt eraan hoe laat ik weer thuis moet zijn.Danny, Ik kom uit Veldhoven. Kunnen we ergens afspreken? Ekkersrijt of elders?Jeanette, Kan ik de route voor Map Source ergens vinden? Ik heb een GPS60CSx. ja zou best kunnen.Het is in ieder geval als je bij ekkersrijt de A 50 op rijdt, het eerste tankstation wat je aan de A50 tegen komt. Zo'n 20/25 km vanaf ekkersrijt denk ik ongeveer.En rond 9 uur is goed, kunnen we lekker op het gemakje erheen rijden.En heb vandaag weer een stukje gereden, maar snelweg is en blijft niks voor een naked vind ik.@ Kappie, helaas dat je er niet bij bent.Maar sterkte met jou omstandighedenVoor zover het er nu voorstaat kom ik nog steeds.Aangezien ik vanuit Helmond langs het kanaal rij naar de A50 kunnen we wel afspreken bij de BP de Gagel.Dat is op het punt waar de "nieuwe A50 en de oude A50 bij elkaar komen.Misschien dat er meerdere mensen vanuit het zuiden komen en daar willen afspreken??Is dit de BP gemeente Schaijk? En hoe laat spreken we daar af, rond de klok van 9:00uur? Vanuit deze BP is het ongeveer 45 min tot de Mc te Apeldoorn
Citaat van: Rush FZ1N op 7 oktober 2008, 22:42:11Ik zal er zeer waarschijnlijk ook bij zijn. Het meerijden met de route is nog niet zeker. Ligt eraan hoe laat ik weer thuis moet zijn.Danny, Ik kom uit Veldhoven. Kunnen we ergens afspreken? Ekkersrijt of elders?Jeanette, Kan ik de route voor Map Source ergens vinden? Ik heb een GPS60CSx. ja zou best kunnen.Het is in ieder geval als je bij ekkersrijt de A 50 op rijdt, het eerste tankstation wat je aan de A50 tegen komt. Zo'n 20/25 km vanaf ekkersrijt denk ik ongeveer.En rond 9 uur is goed, kunnen we lekker op het gemakje erheen rijden.En heb vandaag weer een stukje gereden, maar snelweg is en blijft niks voor een naked vind ik.@ Kappie, helaas dat je er niet bij bent.Maar sterkte met jou omstandighedenVoor zover het er nu voorstaat kom ik nog steeds.Aangezien ik vanuit Helmond langs het kanaal rij naar de A50 kunnen we wel afspreken bij de BP de Gagel.Dat is op het punt waar de "nieuwe A50 en de oude A50 bij elkaar komen.Misschien dat er meerdere mensen vanuit het zuiden komen en daar willen afspreken??