Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Prima ritje,we hadden er wel +500km opzitten toen we terug in Belgie waren.'k heb een beetje kompassie(zoek maar op in Van Daele)met Kristof(Triple B),die moest nog gaan werken vannacht.'t is te hopen dat hij geen zittend werk heeft
Ik moet helaas afhaken.Ben de heke nacht al zo ziek als een hond en heb nog geen oog dicht gedaan.Dat dat dus weer net vandaag moet gebeuren Dus Rush, ik hoop dat je dit nog leest en niet voor jan L.l staat te wachten op me.Veel plezier en helaas moet ik wachten tot de meeting in het voorjaar om jullie allemaal de hand te schudden.Groeten Danny
Het was een leuke dag, mooie omgeving om te rijden Idd een beetje link met dat boere klei en de bladeren.Lekker gegeten daar op dat dorpspleintje onder de hoogte zon (die maar 3 euries per 8 uur kost )Tot de volgende keer
Citaat van: Dannypsv3821 op 12 oktober 2008, 05:10:04Ik moet helaas afhaken.Ben de heke nacht al zo ziek als een hond en heb nog geen oog dicht gedaan.Dat dat dus weer net vandaag moet gebeuren Dus Rush, ik hoop dat je dit nog leest en niet voor jan L.l staat te wachten op me.Veel plezier en helaas moet ik wachten tot de meeting in het voorjaar om jullie allemaal de hand te schudden.Groeten Danny@Danny,Helaas bericht te laat gezien. Na een kwartiertje bij BP binnen gevraagd of ze een Biker hadden zien staan wachten. Omdat dat niet het geval was verwachtte ik al zoiets. Kan gebeuren. Ben je inmiddels al weer een beetje opgeknapt?
Hey, Get Lost, wel balen hè, die lekke achterband.Ik hoorde je zeggen dat je hem toch gaat oprijden ondanks dat hij met een prop vanaf de buitenkant gerepareerd is.Klopt dat? Ik zou namelijk gewoon een nieuwe achterband kopen.Rob
Graag wil ik de foto's hebben die gemaakt zijn gisteren. Dit voor het verslag wat jullie zeer binnenkort van mij mogen verwachten Die is intussen al klaar, dus nu alleen de foto's nog!!Bedankt!!!!!
M'n meisie en ik vonden het een geweldige dag.Het tweede gedeelte van de rit maakte het wat natte glibberige begin meer dan goed.Ruben, bedankt voor het zetten van de eerste stap en Plastic Power bedankt voor de mooie route.Verder iedereen bedankt voor de gezellige dag.
Ik vond de meeting ook geslaagd. De rit ging mij, vanwege het op vele plaatsen behoorlijk gladde wegdek, toch wat snel. Verder prima. Ook gezellige lunch in de weegschaal te Halle. Onze Getlost was zo snel dat we het Witte Paard volledig voorbij reden. Het plan de route in het voorjaar opnieuw te doen vind ik ook een prima plan. De omgeving is prachtig. Bedankt en tot volgende keer!!