Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Toedeloe!! En nu zie ik op YouTube dat ie nog slechter is dan op de pc, want je moet toch comprimeren en dat gaat dan helaas ten koste van de beeldkwaliteit...
Zijn er al fotoos ,enzoja waar staan die???
Foto's staan online in het fotoboek moet alleen nog wat naampjes aanpassen
Hoi Jeanet, wat een leuk verslag!Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wellicht een volgende keer. Dan zijn we in ieder geval met 2 vrouwen .
Citaat van: Bettieboe op 11 december 2008, 11:09:29Hoi Jeanet, wat een leuk verslag!Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wellicht een volgende keer. Dan zijn we in ieder geval met 2 vrouwen .Ja, Bettie, ik vond het ook jammer dat je er niet bij was. Wel was de vrouw van Robbedoes erbij, dus ik was niet helemaal een soort van Remi. Spreken we met z'n allen toevallig al een nieuwe datum af in 2009? Nu kan zo'n beetje iedereen nog. En kunnen we dan ook een stukje harder rijden? Ik vond het nu wat traag gaan eerlijk gezegd.
Citaat van: Plastic Power op 11 december 2008, 17:12:55Citaat van: Bettieboe op 11 december 2008, 11:09:29Hoi Jeanet, wat een leuk verslag!Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wellicht een volgende keer. Dan zijn we in ieder geval met 2 vrouwen .Ja, Bettie, ik vond het ook jammer dat je er niet bij was. Wel was de vrouw van Robbedoes erbij, dus ik was niet helemaal een soort van Remi. Spreken we met z'n allen toevallig al een nieuwe datum af in 2009? Nu kan zo'n beetje iedereen nog. En kunnen we dan ook een stukje harder rijden? Ik vond het nu wat traag gaan eerlijk gezegd.yup ok vondt het best leuk en een goed tempo , behalve het gehare war in het begin maar voor derest ritje geslaagt
O.... in het begin reed ik zelf voor (omdat we iedereen kwijt waren), dus geen klagen. Maar toen we weer samengevoegd waren en ik dus er tussendoor reed om te filmen ging het met twee vingers in de neus.... Ik vond het dus niet snel.Maar ja, vrouwen hè? Altijd wat te zeueueuren.