Algemeen > kletspraat/Algemeen

Tips voor alle Fz1 en fazer fz1 rijders.

(1/9) > >>

kappie:
ik zie dat sommige rijders goeie en makelijke tips geven ,

misschien een ideetje om een rubriekje aan te maken met eventueele tips banden spanning enz enz ??

och ik zeg misschien zo maar wat   :-\

 :99 :99

Plastic Power:
- Vergeet je bepaalde instellingen (bv. bandenspanningswaarden?), schrijf die dan met een watervaste viltstift aan de binnenkant van je seatcover.

- Neem als je gaat rijden altijd tiewraps (en ook handig: haarelastiekjes van jezelf of je vriendin) mee. Altijd handig als je eens moet knutselen (provisorisch een afgebroken koppelingspookje moet vastzetten met 't een of ander, tja je moet 't meegemaakt hebben)

- Neem altijd je reservesleutel mee in je jas (liefst afgesloten met een rits), dan zit je niet ineens zonder als je je sleutel écht verloren bent.

- Als je wordt aangehouden door de politie: altijd ontkennen  ;)

Roonfz1:
Rol ducktape kan ook handig zijn voor noodgevallen  ::)

Bronko:
Verzekering

Verzekering? Ja, we hebben hem allemaal, maar.......
Kheb in juni een ongeval gehad in Italie. Dan merk je pas hoe belangrijk je verzekeringen zijn.
Dus twijfel niet over die All-Risk verzekering, nemen! ( Voor mij was die van de KNMV het goedkoopste)
Doorlopende reisverzekering, ongeveer 50 euro per jaar, nemen!
Die kun je zelfs al nodig hebben als je een middagje in Belgie of Duitsland rijdt.


Veel groeten, Ron

Getlost:
Reparatie setje (patronen) voor lekke band. Kun je in ieder geval weer thuis komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie