Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Fazer FZ1 Limited Edition. Nu heb ik de motor gekocht bij Gebben te Rogat (met dank aan dit forum die me erop attendeerde) maar dat is zowat aan de andere kant van Nederland. Kun je de motor zijn 1000 km beurt (die voor zover ik weet gratis is) bij iedere officiële Yamaha dealer laten uitvoeren of kan dat alleen bij de dealer waar je de motor hebt aangeschaft?Alvast bedankt.
CitaatIk ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Fazer FZ1 Limited Edition. Nu heb ik de motor gekocht bij Gebben te Rogat (met dank aan dit forum die me erop attendeerde) maar dat is zowat aan de andere kant van Nederland. Kun je de motor zijn 1000 km beurt (die voor zover ik weet gratis is) bij iedere officiële Yamaha dealer laten uitvoeren of kan dat alleen bij de dealer waar je de motor hebt aangeschaft?Alvast bedankt.Welkom hier op het Fz1 forumDe 1000 km beurt is meestal gratis alleen je betaald de olie plus oliefiltervraag eerst even als ik jou was Uit welke provincie kom je ??Ik kom uit Rijswijk, Zuid-Holland. Als ik naar elke dealer kan dan overweeg ik Van Wijk Motoren. Ik ben daar morgen toch (het is 4 plus 5 oktober een actieweekend bij Van Wijk) en dan zal ik het gelijk even vragen.Bedankt voor de antwoorden.er is vast wel een yamaha dealer in de buurt