Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
We mogen zondag met de FZ1-meeting dan nog wel oppassen voor rondvliegende spiegels als we gaan rijden
Diegenen die meteen andere spiegels erop hebben laten zetten, krijgen naar mijn idee ook geen nieuwe spiegels, want het gaat juist om de niet vervangen (andere) spiegels.
Citaat van: Plastic Power op 7 oktober 2008, 23:11:29Diegenen die meteen andere spiegels erop hebben laten zetten, krijgen naar mijn idee ook geen nieuwe spiegels, want het gaat juist om de niet vervangen (andere) spiegels.En als ik de moto verkoop en die persoon wil de standaard spiegels erop dan zit die met slechte spiegels , denk het niet .Mijn dealer heeft me zelf al opgebelt dat ze klaar liggen en ik had nog niet laten weten van die brief hij was me gewoon voor .GreetZ
vreemd genoeg werd ik vandaag gebeld door de dealer.. hij had een set spiegels voor me klaar liggen ?? Ik zeg "maar mijne zijn toch onlangs vervangen ?" Ja maar ook die schijnen niet goed te zijn..... Hmm... raar...Maar goed... ze gaan de spiegels met de post naar me toe sturen, ik zet ze er zelf wel op Heb ik daarnaas nog een mooi setje reserve
Citaat van: Roadrad op 16 oktober 2008, 19:34:16vreemd genoeg werd ik vandaag gebeld door de dealer.. hij had een set spiegels voor me klaar liggen ?? Ik zeg "maar mijne zijn toch onlangs vervangen ?" Ja maar ook die schijnen niet goed te zijn..... Hmm... raar...Maar goed... ze gaan de spiegels met de post naar me toe sturen, ik zet ze er zelf wel op Heb ik daarnaas nog een mooi setje reserve VERKOPEN??Gr.Eric.
Citaat van: eric op 16 oktober 2008, 19:40:10Citaat van: Roadrad op 16 oktober 2008, 19:34:16vreemd genoeg werd ik vandaag gebeld door de dealer.. hij had een set spiegels voor me klaar liggen ?? Ik zeg "maar mijne zijn toch onlangs vervangen ?" Ja maar ook die schijnen niet goed te zijn..... Hmm... raar...Maar goed... ze gaan de spiegels met de post naar me toe sturen, ik zet ze er zelf wel op Heb ik daarnaas nog een mooi setje reserve VERKOPEN??Gr.Eric.hoezo ? heb jij geen spiegels dan ?ik heb de chrome!!
Citaat van: Roadrad op 16 oktober 2008, 19:58:43Citaat van: eric op 16 oktober 2008, 19:40:10Citaat van: Roadrad op 16 oktober 2008, 19:34:16vreemd genoeg werd ik vandaag gebeld door de dealer.. hij had een set spiegels voor me klaar liggen ?? Ik zeg "maar mijne zijn toch onlangs vervangen ?" Ja maar ook die schijnen niet goed te zijn..... Hmm... raar...Maar goed... ze gaan de spiegels met de post naar me toe sturen, ik zet ze er zelf wel op Heb ik daarnaas nog een mooi setje reserve VERKOPEN??Gr.Eric.hoezo ? heb jij geen spiegels dan ?ik heb de chrome!!