Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
kwanta kosta €€€€
de site staat erbij
mooie hendeltjes maar minstens zo duur als de Pazzo's... ik denk dat je voor de Titaxjes nog het voordeligst uitbent
En wat was het verschil dan ? En wat heb jij uitgekozen ?
Citaat van: Roadrad op 15 oktober 2008, 23:23:24mooie hendeltjes maar minstens zo duur als de Pazzo's... ik denk dat je voor de Titaxjes nog het voordeligst uitbentOp een plaatje zoek je zoiets niet uit.Je moet zo'n hendel ook aanvoelen voordat je deze koopt.Ik heb ze op de beurs alle drie ff kunnen aanvoelen en moet zeggen dat het setje wat ik heb uitgekozen goed aanvoelt dan die andere setjes niet zo,maar dat is mijn eigen keus. Dat ze iets meer kosten boeit mij echt niet,alleen het beste voor mij en mijn fazer .Als je aan het rijden bent heb je ze continu nodig en dan moet de rem en/of koppelingsgreep goed in de vingers liggen.Ik ben het natuurlijk mee eens dat je niet alles kunt uitzoeken om het eerst aan te voelen voordat je het koopt maar heb je de kans dan doe dit toch maar.succes met jullie keus als jullie zulke hendels willen kopen.mvg Maurice-fz1
Citaat van: Maurice-Fz1 op 17 oktober 2008, 21:22:58Citaat van: Roadrad op 15 oktober 2008, 23:23:24mooie hendeltjes maar minstens zo duur als de Pazzo's... ik denk dat je voor de Titaxjes nog het voordeligst uitbentOp een plaatje zoek je zoiets niet uit.Je moet zo'n hendel ook aanvoelen voordat je deze koopt.Ik heb ze op de beurs alle drie ff kunnen aanvoelen en moet zeggen dat het setje wat ik heb uitgekozen goed aanvoelt dan die andere setjes niet zo,maar dat is mijn eigen keus. Dat ze iets meer kosten boeit mij echt niet,alleen het beste voor mij en mijn fazer .Als je aan het rijden bent heb je ze continu nodig en dan moet de rem en/of koppelingsgreep goed in de vingers liggen.Ik ben het natuurlijk mee eens dat je niet alles kunt uitzoeken om het eerst aan te voelen voordat je het koopt maar heb je de kans dan doe dit toch maar.succes met jullie keus als jullie zulke hendels willen kopen.mvg Maurice-fz1 Ik ben het helemaal met je eens.De FZ1 is mijn eerste echte nieuwe motor van de 9 die ik heb gehad.Ik spaar liever wat langer om dat gene er op te schroeven wat me echt bevalt.De hendels wat ik op het oog heb kosten 300 euro voor het setje.Geen kattepis en dus wacht het maar ff.December is een mooie kado maand