Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
zou eigenlijk het wel willen maar heb eigenlijk nooit het lef gehad om zo iets te proberen laat staan de kennis ervan te hebben
Ja ja, bedankt voor de tips. Morgen eens voorzichtig proberen...
Kijk wel uit met het maken van een wheelie.Het Yamaha frame kan het niet zo goed aan...En dat is geen fabeltje ......Gr.Wouter Ik heb dat ook gelezen.Maar of het een structureel probleem is betwijfel ik.
dat is een duidelijk verhaal Spritze
Citaat van: Antoine op 21 oktober 2008, 23:22:39Ja ja, bedankt voor de tips. Morgen eens voorzichtig proberen... En hoe was het gegaan?
Ik vind het geweldig als iemand een mooie wheelie maakt.Maar ik ben om het zelf te doen wel een beetje huiverig.Komt misschien door dit soort filmpjes, waarvan er echt veel zijn:
Citaat van: Robbedoes op 22 oktober 2008, 21:44:44Ik vind het geweldig als iemand een mooie wheelie maakt.Maar ik ben om het zelf te doen wel een beetje huiverig.Komt misschien door dit soort filmpjes, waarvan er echt veel zijn:Dat is het gene waar ik dus bang voor ben
Voorzichtig met de powerwheelie begonnen (dus zonder koppeling gefruts). Tja blijf toch voorzichtig hoor.... 't gaat meteen zo hard ...