Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Kijk, dat hebben sommigen nog niet door, dat ze met de poten van je motor af moeten blijven.Er zaten bij mij een paar kinderen uit de buurt op 'te spelen' (bij mijn werk). De een verradde de ander op welk knopje ze wel niet hadden zitten drukken en wie er allemaal op hadden gezen enz. enz. toen ik bij de motor aan kwam lopen. Ik heb gezegd dat het me niks kon schelen wie wat gedaan had, dat ze NU mijn motor af moesten en zo niet dat ik ze dan de beide benen zouden breken, want dat loopt zo makkelijk. Je begrijpt mijn 'dit is een welgemeende blik', en ze kozen direct eieren voor hun geld...
Oei, blij dat ik niet aan je motor gezeten heb tijdens de najaarsrit !!Maar inderdaad, wegwezen met die vette vingers!
Citaat van: Robbedoes op 11 december 2008, 18:48:37Oei, blij dat ik niet aan je motor gezeten heb tijdens de najaarsrit !!Maar inderdaad, wegwezen met die vette vingers!Als motorrijders onder elkaar een beetje aan andermans motor zitten kan ik er wel tegen, maar zelf zou ik ook niet zo snel aan andermans motor zitten... Tis toch een soort heiligdom.
Gelukkig kon je vlug terug rijden Iemand enig idee waarom je een injectie-motor niet in gang kunt duwen?
Ik de accu eruit gehaald, mee naar huisgenomen (thuis gebracht) en aan de druppellader gelegd. Deze kon hem niet helemaal vol krijgen.
Citaat van: Bettieboe op 11 december 2008, 08:46:48Ik de accu eruit gehaald, mee naar huisgenomen (thuis gebracht) en aan de druppellader gelegd. Deze kon hem niet helemaal vol krijgen. Ja en de druppellader heeft echt lang werk om een lege accu op te laden als het al lukt.Daar zijn ze eenvoudigweg niet voor. Ze zijn om een goede accu in goede conditie te houden.Maar gelukig kon hij er blijkbaar voldoende stroom inkrijgen om je FZ1 weer te laten starten.
Citaat van: Robbedoes op 15 december 2008, 08:42:32Citaat van: Bettieboe op 11 december 2008, 08:46:48Ik de accu eruit gehaald, mee naar huisgenomen (thuis gebracht) en aan de druppellader gelegd. Deze kon hem niet helemaal vol krijgen. Ja en de druppellader heeft echt lang werk om een lege accu op te laden als het al lukt.Daar zijn ze eenvoudigweg niet voor. Ze zijn om een goede accu in goede conditie te houden.Maar gelukig kon hij er blijkbaar voldoende stroom inkrijgen om je FZ1 weer te laten starten. Hoi,Ja, gelukkig wel! Startte direct zonder problemen!