Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Mooie foto's het lukt me zelf al redelijk, moet wel zeggen dat m'n vorige fazer een stuk makkelijker omhoog kwam.Heb nu volle kuip/abs/soepele injectie, ik denk een combi gewicht en niet het vermogen in 1keer Maar heb nu een 16 tands gemonteerd, zal kijken als de pekel weg is of dit beter gaat En natuurlijk even iemand strikken voor de foto's.
Citaat van: VINO op 27 januari 2009, 23:19:14Mooie foto's het lukt me zelf al redelijk, moet wel zeggen dat m'n vorige fazer een stuk makkelijker omhoog kwam.Heb nu volle kuip/abs/soepele injectie, ik denk een combi gewicht en niet het vermogen in 1keer Maar heb nu een 16 tands gemonteerd, zal kijken als de pekel weg is of dit beter gaat En natuurlijk even iemand strikken voor de foto's.Thx.Ligt er aan hoe je het doet denk ik. (Powerwheelie of met de koppeling)Van mijn 9 motoren maakt deze de lekkerste wheelie's.Vooral vanuit zijn 2 komt hij mooi stabiel op hoogte.Pak jij de koppeling of een power?Kuip/ABS en soepele injectie hebben geen invloed op je wheelie.Het oude type 600 Fazer doet het ook wel lekker. Tis alleen zo verslavend en het vreet zoveel banden/kettingen.
Ik krijg ém niet omhoog groet A
http://www.vimeo.com/15713968Komt een Fazer voorbij