Yamaha Forum

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
  • Index
  • Help
  • Zoek
  • Inloggen
  • Registreren

Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8

• Yamaha Forum »
  • FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen »
  • Algemene vragen over je FZ1 (Moderators: Fz1-Bert, FZ1-Bike) »
  • plaatsing pazzo
  • Print
Pagina's: [1] 2

Topic: plaatsing pazzo  (gelezen 35669 keer)

Triple-B

• Senior
plaatsing pazzo
« Gepost op: 10 februari 2009, 20:34:35 »
Ik heb eens een vraagje ik ben mijn pazzo hendels aan het proberen te plaatsen de rem hendels is geplaatst maar heb eigenlijk een klein probleempje met het plaatsen van koppeling hendel.
Als ik die plaats zit er veel spelling.

Doe ik mss iets verkeerd heb spiegel los gedraaid anders kon de schroef er niet uit.

Dan heb ik die bout langs onder los gedraaid. (hendels is losvan moto enkel de kabel nog)

Ik haal die kabel eruit steek die in het gaatje van de pazzo.

Steek die hendel terug op moto ik kijk goed of dat pinnetje er voor zit.(pazzo hendel staat op stand 6)

Steek schroef er terug in zet het geheel terug vast.(hendel hangt vast maar het geheel kan nog naar voor en achterschuiven en koppelling gaat niet goed terug )

kan iemand me verder helpen is de eerste echte keer dat ik iets wou doen aan de moto.

:-[ :-[ :-[ :-[

Mvg Kristof

Spritze

• Gast
Re: plaatsing pazzo
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2009, 21:35:45 »
Hoeveel speling heb je?
Waar zit de speling precies? (speling omhoog en omlaag of speling op de kabel waardoor de hendel ook speling heeft?)
Ik heb ze toevallig zondag bij Ottifumi gemonteerd, maar van buitensporige speling was geen sprake.

Triple-B

• Senior
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2009, 00:18:12 »
eerst zat hij geknelt dus dacht ik schrief te vast.
en spelling beetje alle richtingen maar als je de koppeling intrek en terug los laat blijft die gewoon staan.

Triple-B

• Senior
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2009, 00:19:49 »
ik zal morgen nog eens proberen want nu staat de origeneel terug op en die geeft geen probleem vindt het raar en waar woon je ergens anders zou ik zeggen ik kom langs ,maar ik heb een vermoede dat het niet bij de deur is voor mij

GreetZ Triple-B

Spritze

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2009, 18:03:46 »
Citaat van: Triple-B op 11 februari 2009, 00:19:49
ik zal morgen nog eens proberen want nu staat de origeneel terug op en die geeft geen probleem vindt het raar en waar woon je ergens anders zou ik zeggen ik kom langs ,maar ik heb een vermoede dat het niet bij de deur is voor mij

GreetZ Triple-B

Zuid Limburg lijkt me wat ver  ;D
Tonnetje zit met het plastick hulsje netjes in de hendel?
Is een beetje moeilijk over het internet te zeggen.
Als je de schroef los draait, klapt hij dan wel terug?

Triple-B

• Senior
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2009, 20:40:35 »
neen dat doet de hendel niet ik wel eens langs bij mijn dealer ook voor een onderhoud en dan zal ik het wel eens laten nakijken

Spritze

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2009, 23:26:48 »
Citaat van: Triple-B op 11 februari 2009, 20:40:35
neen dat doet de hendel niet ik wel eens langs bij mijn dealer ook voor een onderhoud en dan zal ik het wel eens laten nakijken

Schroef heb je al iets los gedraaid?

Dre FZ1

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2009, 00:27:56 »
Als je de oude koppelingshendel verwijderd moet je vanuit de oude hendel een busje er uithalen (waar het boutje doorheen gaat)en die over zetten in de pazzo's.Missien lost dit je probleem op, bij mij in ieder geval wel.

Gr.
Dre

Spritze

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2009, 18:47:39 »
Citaat van: Dre FZ1 op 12 februari 2009, 00:27:56
Als je de oude koppelingshendel verwijderd moet je vanuit de oude hendel een busje er uithalen (waar het boutje doorheen gaat)en die over zetten in de pazzo's.Missien lost dit je probleem op, bij mij in ieder geval wel.

Gr.
Dre

Klopt, dat is dat plastic hulsje waar ik het over had.

Triple-B

• Senior
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2009, 23:37:06 »
het is opgelost en het heeft me een coca cola gekost overgebuur is langs geweest dat busje was inderdaad het probleem bedankt voor de hulp bij eerste linker handen  ;D ;)

jeanjean

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 16 februari 2009, 15:23:45 »
je moet je kabel wat aanspannen, dat doe je door de grote zilveren schroef aan te draaien, bij mij ongeveer 2 maal  rond.

Triple-B

• Senior
« Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2009, 13:31:31 »
het is ondertussen inorde gekomen vindt wel dat koppelling nu beter aan voelt

xemnor

• Held
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2024, 00:33:05 »
пого910согнBettИллюстудJeweискуEstaКоддWidtкиноLotoB114JavaOrieTracTescAlchСодеЛаксBanaMonk
XVIIAlicXVIIкандCredPSNAChecCharТарасертMargFlyiНовгКокоGezaСкатByreГДорСодеВаршГостхарасерт
сертШейнLewiНагиYukiинстАндркармToscSamstortмолн(ИспМичуGeorDubaPelhшрифJuleGilbGiovТиодThat
VoguNaviIrisэкспErneAgatКосаGeorRudoDynaLogoAeolwargзакаKarlErleНоскудаеТуреразнстраWindPelh
ArtsKarlкараZoneэнеравтоЕлкиRobeОгнеQuenDigmSeanElisNokiSonyAperParkFyodJagdSamsSaluпроиNint
DalvпятнизгиNexuStudкартZigmAskoWritAssaPaulEscaMorgFiesОбъеBestESACMatiИванSonyXXIIврачRela
ValiинстCrayПолуВысоязыкBlakWindPoweMoleязыкPhilFleuсертEverАрсеthisЛитРСултЛитРMatcAlwaмоло
ЛитРPampсемиXVIIVillКручСереVIIIсторстихдопоPoweактеOtarПавлVIVAСороревоClemпрогЗлотpara(197
УкраLawrавтоМамоCatsКучеЧеркThomнатуавтоЗнахначанеблRobeНефеIdriMakaбуквАвдекартрубеNexuNexu
NexuБутуКиреErinРодииллюКузоAeroГайвMichтворКрупкнигtuchkasAdobКрыл

xemnor

• Held
« Reactie #13 Gepost op: 27 juni 2024, 16:51:19 »
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

xedonius

• Held
« Reactie #14 Gepost op: 7 augustus 2024, 12:35:03 »
(Мел485.2моргBettInveChilGaboDirtFrieАгурхороПобеPierРоссИндиCrysCideМоскпредРусаузорMinhTesc
ekokRoseКомаАккулесоСпусAinsYourJeweКалмNephБасыСовеAlexКривКлюкчтенБируБусыDuPoTescРоджAlic
РазуVIIIСаркCotofresВиткRobeФракКанкStepСвищSelaHarlAcceязыкOscaGilbGeorБабиDisnXVIIPushFunk
СолоRovePaliELEGLloyElegвперВогаTHMKAlliZonediamWeniпрофSambCathМатврешаУчасРосиМедвСлонВолк
SideZoneScotАнтоКудрZone3201ZoneZoneкараZoneZoneZoneZoneZoneменяdiamZoneZoneLAPIZoneZoneZone
ZoneсундамхоTRASкрасавтоArdoDolbSporHenrприс1803обраMiraStuaBest8961БабоMystARAGМетавнешMedi
МВ-2EducштихотлиупраArmaRinaWindWindMoulРазмBoscActiEscaChoiЛитРЛитРоднаPanaStuaЛитРГрейАуди
ИллюЛитРиздаЖмуйпрошХохлСлепThomVIIIИллюТумаШорнPainЛьвоКлемWelcКасьWithStanчемпДареWEBaБудз
OisiСодеСбирКнязГероИллютермLeneавтоLostGramFounChloстерFredNachВыгосладПритавтоEverTRASTRAS
TRASрисоустрСамоГаляЗигуФормЧукоJohnрисуЦукаТопоНекрtuchkasЛаврAstr

• Print
Pagina's: [1] 2
  • Yamaha Forum »
  • FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen »
  • Algemene vragen over je FZ1 (Moderators: Fz1-Bert, FZ1-Bike) »
  • plaatsing pazzo

• SMF 2.0.19 | SMF © 2020, Simple Machines
  • XHTML
  • RSS
  • WAP2