Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hallo allemaal,Ik heb op de 2006 proefgereden ,en heb nu zelf een 2007 fz1 zilver metallic . Er is volgens mij veel verbeterd,de aan uit reactie ,daar merk ik niets meer van ,al blijft de gasreactie best heftig ,maar dat is heel wat anders. Ik volg al een tijdje ,de discussie over de , aan uit reactie ,volgens mij moet je aan, het 2007 model niets meer veranderen ,hij rijd helemaal top. Tom
Ik heb niet proef gereden op het 2007 model ik rij er nu zelf op en ik merk niks van die aan uit reactievind hem echt super rijden als ie ingelopen is dan wil ik hem nog even op de test bank hebben en kijken wat er uit komtwant meten is weten
CitaatIk heb niet proef gereden op het 2007 model ik rij er nu zelf op en ik merk niks van die aan uit reactievind hem echt super rijden als ie ingelopen is dan wil ik hem nog even op de test bank hebben en kijken wat er uit komtwant meten is weten Hey bert,Ik heb er bijna 800 km op zitten en merk dat alles al soepeler begint te lopen.Hij rijdt echt super en het geluid is al lekker met de orginele uitlaat. Hij is dus bijna aan zijn 1000 km beurtje toe....Daarna eens kijken wat hij doet voorbij de 6000 toeren.... JA dan komt het beest echt los.
Citaat van: tom op 12 maart 2007, 22:14:47Hallo allemaal,Ik heb op de 2006 proefgereden ,en heb nu zelf een 2007 fz1 zilver metallic . Er is volgens mij veel verbeterd,de aan uit reactie ,daar merk ik niets meer van ,al blijft de gasreactie best heftig ,maar dat is heel wat anders. Ik volg al een tijdje ,de discussie over de , aan uit reactie ,volgens mij moet je aan, het 2007 model niets meer veranderen ,hij rijd helemaal top. TomHoi dat is toevalig ik rij sinds Januari ook een fz1 zilver metallic en heet ook tom.Inderdaad de gasreactie is best heftigmaarja dat hoort ook bij deze motorfiets .Aanstaande Zaterdag wordt er bij mijn fiets exnon licht ingebouwd ben erggug benieuwd hoe dat het er uitgaat zien.Gr.Tom [thomasfz1]