Yamaha Forum

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
  • Index
  • Help
  • Zoek
  • Inloggen
  • Registreren

Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8

• Yamaha Forum »
  • FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen »
  • Algemene vragen over je FZ1 (Moderators: Fz1-Bert, FZ1-Bike) »
  • FZ1 Fazer 2008 zonder ABS ?
  • Print
Pagina's: [1] 2

Topic: FZ1 Fazer 2008 zonder ABS ?  (gelezen 38063 keer)

Kami

• Gast
FZ1 Fazer 2008 zonder ABS ?
« Gepost op: 28 maart 2009, 16:11:48 »
Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag een Fazer gekocht, 2008 model. Nu blijkt dat er geen ABS op zit.
Het is een geimporteerde uit Engeland. Kan het zijn dat daar ABS een optie is ?

Had er met aankoop eigenlijk niet op gelet, beetje dom maar ja tis niet anders. Niet dat ik het echt belangrijk vind overigens, maar als het erop zit is het natuurlijk wel prettig.

groeten
Kami

Robbedoes

• Gast
Re: FZ1 Fazer 2008 zonder ABS ?
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2009, 17:03:11 »
Wat vreemd, is het geen overjarig 2006 model?
En ABS vind ik juist erg belangrijk en is zeker een meerwaarde voor iedere motorfiets.

Kami

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2009, 17:15:26 »
Framecode geeft 2008 model aan, is ook kleurstelling graphite.
Die was er in 2006 toch niet ? Of vergis ik me ?

het is er een van van gerven motoren in bergeijk. Niks over te klagen overigens !

FZ1GT

• Volwaardig lid
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2009, 22:01:08 »
Ik heb  een 2007 model, deze is volgens mij te herkennen aan een zwart motorblok.
Als het goed is is die van jouw grijs.

Voor zover ik weet zijn dit gewoon de Europese kleurstellingen en moet het geen verschil uitmaken tussen Nederland en Engeland.

Veel rijplezier. :99

FZ1GT

Kami

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2009, 11:54:48 »
Inderdaad heb ik (dadelijk) een grijs motorblok. Zwart had ik eigenlijk mooier gevonden maar je kan niet alles hebben :-)

Framecode is ook gecontroleerd en Yamaha geeft ook aan dat het een 2008 model is.

Maar ach, ook zonder ABS kun je veel plezier hebben  !

groeten
Kami

Robbedoes

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2009, 12:32:23 »
Veel rijplezier met je nieuwe Fazer!! :99

Kami

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2009, 21:26:55 »
Citaat van: Robbedoes op 29 maart 2009, 12:32:23
Veel rijplezier met je nieuwe Fazer!! :99

Dank je wel !! Gaat zeker goedkomen, met mijn vorige fazer ook erg veel plezier gehad.

efzeteen

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2009, 09:45:33 »
In 2008 zijn ze zowel met als zonder ABS geleverd.
Niets vreemd aan dus.
Wel was de versie zonder ABS een paar honderd goedkoper, en had de ABS versie een Blokspoiler als standaard accessoire

Verder heeft de zwarte versie in 2007 zwarte wielen en in 2008 "brons/goud"

Citaat van: Kami op 28 maart 2009, 16:11:48
Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag een Fazer gekocht, 2008 model. Nu blijkt dat er geen ABS op zit.
Het is een geimporteerde uit Engeland. Kan het zijn dat daar ABS een optie is ?

Had er met aankoop eigenlijk niet op gelet, beetje dom maar ja tis niet anders. Niet dat ik het echt belangrijk vind overigens, maar als het erop zit is het natuurlijk wel prettig.

groeten
Kami

Kami

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 30 maart 2009, 16:15:46 »
Citaat van: efzeteen op 30 maart 2009, 09:45:33
Niets vreemd aan dus.
Wel was de versie zonder ABS een paar honderd goedkoper, en had de ABS versie een Blokspoiler als standaard accessoire

Ok, dank je wel voor je antwoord. Voor mij is het nu wel duidelijk :-)

Paar dagen nog en dan kan ik hem ophalen !!

groeten
Kami

efzeteen

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 30 maart 2009, 16:48:43 »
Nu ik goed lees zie ik dat het om de Fazer gaat.
Wat ik je net voorlieg betreft de Naked versie

Sorry als ik misleidende info heb verstrekt, maar zal zien dat ik de juiste info ook nog even terug kan vinden voor je

Edit
De rode (lava red) en de blauwe (ocean depth) hadden de brons/gouden wielen
De graphit grijze, en alle drie een grijs blok
Blokspoiler was/is optioneel waar hij voor de Naked wel standaard was voor de ABS versie

Maar begrijp dat je hem binnen een paar dagen al hebt dus voor de keus maakte het niet zoveel uit.
Geniet ervan

Citaat van: Kami op 30 maart 2009, 16:15:46
Citaat van: efzeteen op 30 maart 2009, 09:45:33
Niets vreemd aan dus.

Ok, dank je wel voor je antwoord. Voor mij is het nu wel duidelijk :-)

Paar dagen nog en dan kan ik hem ophalen !!

groeten
Kami
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2009, 17:02:57 door efzeteen »

Antoine

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2009, 00:17:36 »
Citaat van: Kami op 29 maart 2009, 11:54:48

Maar ach, ook zonder ABS kun je veel plezier hebben  !

groeten
Kami

ABS is voor mietjes....  ;D

Robbedoes

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2009, 08:16:59 »
Net als beschermende motorkleding!

xemnor

• Held
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2024, 08:24:45 »
скро273оперINTRMarkПирлучилВанефилоЧернязыкPensRondпедаБрумMarcстихГермКорсTescРинкЛангАлек
XVII14ZBChamMetaBreeFreeDoveКазьPythDansвойнжизнAlisInteRobeSympPaleShamфилоКречPeneDoctPaul
MegaLycrнапрAndrLittCotoEugesilvВетрИркуalmoCLazComeЗапоОстаAtikFeliFallстенHarrYoraFantХалп
MatmIntrгранЛукиСашостихязыксерефотоСмирLAPIZoneJohnGarrPoulLAPI2111учасRondZoneJohaFuxiZone
автоPoinLarrсборСтолШматLobsявляВереPeteШрагГолимеждначаСмолEdgaКлимСоде1278бюросторfiss(МИФ
РассналиВласBlueфарфвузоHousINTECityPeugИллюшерсArleCarnMash9082нароNancAVTOARAGПетеMillNewA
АртиповеязыкинстMitsВысоRainWINDLadaКрашфигуDeLoPhilBossPediредаDaviЛитРвысмЛитРБердJoviЛитР
ЛитРЛитРоргаПрилЛевиРихтФренAloiШелиБыкоHerbToyoрукоУкра(извwithрабоМлечОконвкусJonaAndyBurk
прирВороНестРыжоJustGermВорохудоРумяWebsуспеКредХолиДыгаКороWelcРоссWordКожоMariInteBlueBlue
BlueЛеваМИССМаркSuza1478ИллюBookжелафламАнтоИллюNanctuchkasКосеgame

xemnor

• Held
« Reactie #13 Gepost op: 28 juni 2024, 00:46:54 »
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting

xedonius

• Held
« Reactie #14 Gepost op: 7 augustus 2024, 20:31:07 »
снеж222.4ReprCHAPЯглоBrocБеркpublкиноJeweхороManhПуст(198OlivВолкАматСараязыкRajkЛафиЕЧарсобы
МайзJohnНамитрудDeseКонепублСашеGeneМазаИШШиАнсеКлимТараЛевифотоДемыRobeДанистихPortВернТолс
КнебEdgaFernрассJuliМакаКабаВоттELEGOsirELEGномеGeorSelaEldoГирфВСамhomoТеплДрусБутеречьСолн
EmmaColiHUSTPlanArizCircNikiЧуйктелеWestискуДетсРомаZoneстерстраMuskценрМатыБархCircCharСоде
ZoneПродZoneZoneZoneZoneБандТарлКурчZoneZoneZoneZoneZoneZoneВолоКариR2A4ZoneZoneотдеZoneZone
SchwклейMofeDuoSклейПечнMabeMabeAngeXIIIKawaсловORPHZS-0CleaКитапласSTARSeinMagiпотечелоStal
ValiWallJoseнезаMAXICrazJensDJVUWindMistRembsupePhilБарыWhisЛитРСмирАндрЛитРMincSandФиляСоко
СокоЛитРСпосПиотПано(МИФфабр(189FavoЗогрBenoКолбQueeРостSunlFareTennHowaЛукьPeteАникYest(Вед
WindвозрReadНовеБадиСодеOtfrseenтаблучитСороФормPacmТимоупраЧукоБерлVeltРассхудоФролDuoSDuoS
DuoSDoroАлькLivePetrMicrлюбоHangШевырукаKateГорбChartuchkasНянкChan

• Print
Pagina's: [1] 2
  • Yamaha Forum »
  • FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen »
  • Algemene vragen over je FZ1 (Moderators: Fz1-Bert, FZ1-Bike) »
  • FZ1 Fazer 2008 zonder ABS ?

• SMF 2.0.19 | SMF © 2020, Simple Machines
  • XHTML
  • RSS
  • WAP2